Mag ik boos zijn ? (actie schoonouders)

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanuk, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Wat een rotstreek!!

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Waar ik het meest pissig om zou zijn geweest, is het feit dat zij nu de primeur hebben gehad van het fietsen met jullie dochter. Haar eerste keer op de fiets, daar wil je toch zelf bij zijn? Het is zó leuk om ze te zien genieten in dat stoeltje!
    Mijn stiefmoeder wilde mij dat ook bijna flikken (voor het eerst met hem fietsen) maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Alle eerste keren maakt hij zoveel mogelijk met mij en zijn vader mee, en niet met oma's en opa's.

Ik vind het een naaistreek!

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    idd erg lullig van ze!

Maare ben stiekem wel erg benieuwd naar het stoeltje! Das goedkoop! Wat is er voor 1?

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik vind het ook echt een naaistreek! En erg kinderachtig!
    Volgende keer voor hun verjardag niets meebrengen en zeggen "sorry, geen kado want ik moest een duurder fietsstoeltje kopen dus de centen waren op" :D

Ik zou ook boos zijn, alleen al om die opmerking! Je hebt me toch opa's en oma's pfff...

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Flauw, echt heel erg flauw van je schoonouders. En als zij nu als eerste met je dochter hebben gefietst ipv jij dan zou ik ook heel erg boos zijn. Sterker nog: ik denk dat ik zou koken van binnen.

Was dit het laatste exemplaar van dit stoeltje omdat hij zo goedkoop is? 16 euro is echt niks voor een fietsstoeltje namelijk. Zo te lezen wisten je schoonouders dit dan ook (Omdat ze zeiden dat je maar op zoek moest naar een ander stoeltje). Heb er geen goed woord voor over dan hoor. Echt nogmaals, heel erg flauw.

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik vind het een kinderachtige actie van je schoonouders. Ik zou erg de neiging krijgen om net zo iets terug te doen maar dan verlaag je je tot hun niveau en dat is ook weer niet goed. Wat zegt je man er trouwens van dat ze zo doen? Misschien kun je ze een linkje sturen naar dit topic... Kunnen ze het van anderen eens horen dat ze erg gemeen en achterbaks zijn.

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Erg kinderachtig! Je bent terecht boos hoor! Zou ik ook zijn, dit is niet normaal... egoïstisch ook, die denken voor mijn idee niet aan jou, je vriend/man en kindje maar vooral aan zichzelf... En dat past naar mijn mening niet bij een opa en oma.... Maar dat is mijn mening. Ik hoop dat je het met hun kan bepraten en er nog samen uit kan komen, dit is echt niet leuk en is funest voor alle volgende keren dat je daarheen gaat of je kindje daarheen brengt....

8. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    wat kinderachtig van je schoonouders zeg!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Heeft je man er niks van gezegd?

10. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zojuist manlief hierover gesproken.
    Hij vond dit ook geen leuke actie, vooral die opmerking niet.
    En dat is voor het eerst, want manlief neemt het veelal voor zijn ouders op.

Het fietsstoeltje heb ik bij toeval in een 2e handswinkeltje gezien het merk is mij onbekend maar het zag er goed en degelijk uit.
    Vandaar.

Mijn schoonouders (veelal moeder) heeft er nogal een handje van om dingen als eerste te doen. vorig jaar nog als eerste het fruithapje. Woest was ik. Want ik had het in haar ogen niet duidelijk verwoord.

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Dat kan ik me nog wel herinneren... had je dat hier ook niet geschreven??? Vreselijk, ik weet nog dat ik "plaatsvervangend" woest was op die vrouw.... Kan me absoluut niet verplaatsen in mensen die dat soort dingen doen... sorry als dat kwetsend is oid... maar vind het echt niet kunnen!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nouja zeg! belachelijk!
    Ik vind dit echt NIET normaal!!!!
    Hier was ik nog niet over uitgepraat.
    En ik denk zelfs dat ik ze even niet zou willen zien...
    Sorry hoor, maar HOE DURF JE dingen die je als ouders voor het eerst hoort te doen, af te pakken?????

En dan heb ik het nog niet eens over het afgappen van het stoeltje en de opmerking.
    Dan had ze een enorme preek over zich heen gekregen.
    Wat onbeschoft en respectloos naar jullie toe!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    aaaaaaaaaarg.... ik had echt zo woest geweest. Vooral omdat ik dat nu lees van dat fruithapje... nou die hadden zich echt mogen bergen...
    en nu met dat stoeltje... dat zou voor mij echt voorlopig exit opa en oma zijn...

14. omg.. wat een walgelijke mensen.. ik word echt woest hier in mijn stoel achter de pc om mensen die ik niet eens ken. Bah als mijn schoonouders zoiets zouden flikken zouden ze hun kleinzoon niet eens meer mogen zien zo kwaad zou ik zijn.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    a desiree ben ik toch niet de enige... ts blijft nog rustig maar ik krijg hier gewoon plaatsvervangend moordneigingen van.
    Ik had echt iets gehad van mooi, jullie hebben dat eerste moment met je kleinkind gehad maar verder zijn er voorlopig helemaal geen momenten met je kleinkind. Toedeloe. Pfff ik zit gewoon een beetje te koken hier...

16. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nou!!! Anders ik wel.
    Snap niet dat je als opa en oma zoiets in je hoofd haalt.

17. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ow wat erg!

Niet alleen het stoeltje maar ook het eerste fruithapje....echt van die fotomomenten....

Is het geen idee om in een gesprek aan te geven te twijfelen je kind zonder toezicht bij ze te laten omdat ze wel een heleboel eerste dingen van jullie af pakken?
    Misschien dat ze dan even na gaan denken want ik wil niet weten wat je straks nog meer gaat missen van je kindje omdat hun het als eerste wilden doen.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Beetje vreemde en onnodige actie van ze. Ik begrijp dat je even woedend was zeg! Ik had het ook direct gezegd.. Vreemd.

19. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Dit kan ik me nog herinneren. Hier heb je toen ook een topic over geopend toch?

Nu ik daar weer aan denk en dan dit :x.

Walgelijke mensen. En waarom? Wat heb je hun "misdaan" om zo met je om te gaan.
    Gadverdarrie zeg. ik zou die mensen niet kunnen luchten. Daar ging mijn meisje nooooit meer heen als ik er niet bij ben. Als ze mij passeren en niet het respect voor de moeder van hun kleinkind hebben, bekijken ze het maar! Achterbaks, misselijkmakend...:x

Sterkte met deze vreselijke mensen. Hopelijk heb je op andere vlakken wel wat aan ze.

20. Dana

Dana Niet meer actief

ik zou er ook boos om zijn!! ik kan niet fietsen vanwege mijn knieen en mijn schoonvader vroer aarzelend of ik het niet erg vond dat hij een kinderzitje zou kopen voor op zijn fiets omdat hij zo graag met mijn dochtertje wou fietsen, dan zeg ik gelijk "natuurlijk, lekker doen" maar op de manier waarop jouw schoonouders het doen............GRRRRRRRRRRRRRR

Deel Deze Pagina