Mag ik boos zijn ? (actie schoonouders)

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanuk, 25 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    #101 a star, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    Om eerlijk te zijn laat ik haar niet alles bepalen, probleem is ze luistert nooit. Maar iedereen moet altijd wel naar haar luisteren.
    Voorbeeld ze doet iets dan zeg ik dat ik dat niet leuk vind en dat ze dat niet meer moet doen, maar ze negeert dat gewoon en doet het toch. Dan zeg ik het weer, dan word het weer genegeerd en zo gaat het hele tijd door. Alles wat ik niet leuk vind wat ze doet heb ik meerdere malen aangeven, tegen haar en tegen mijn man, maar dat word gewoon genegeerd.
    Op het begin heb ik er heel vaak iets van gezegd maar omdat het altijd word genegeerd en er alleen maar ruzies door komen, en ze toch doet waar ze zin in heeft is de reden dat ik nou ff niks meer van zeg...

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik snap het helemaal... erg naar allemaal. Ik snap ook dat schoonmoeders een probleem kunnen zijn, maar dat ook je man je negeert lijkt me niet gezond voor je relatie. Ik zou denken dat je man JUIST nu je zwanger bent, je zo veel mogelijk steunt. Je draait tenslotte wel zijn kind!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    goh ik moet er niet aan denken om me schoonmoeder in huis te nemen
    geloof me dat wil ik echt niet.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    a star, ik zit dit met verbazing te lezen... vooral de positie van je man hier in. Ik zou echt zeggen, zij eruit of ik eruit. En deed ie moeilijk dan pakte ik mijn spullen en ging naar nl terug. Jij bent toch te veel waard om zo behandelt te worden?

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje wat een eikel van een man heb jij zeg! sorry dat ik zo bot ben hoor... maar je mag toch wel iets van hem verwachten nu je zijn kind draagt en een gezin bent? beetje meer van je afbijten hoor.. en steeds maar weer zeggen dat je iets niet wilt hebben en mensen het toch doen betekent dat je zelf drastisch erin moet veranderen en laten zien dat jij dus het laatste woord hebt over jouwn kind!! dan maar geen oma meer! lijkt me niet gezond en als je kindje straks ouder is gaat ie zich misschien ook wel zo naar jou toe gedragen omdat hij ziet dat niemand je serieus neemt... en je man? nou die zal dan moeten kiezen tussen zijn mama of zijn eigen gezin... is erg hard en tuurlijk wil je dat liever niet maar goh hij mag best weten hoe jij ervoor staat toch? lijkt me lastig voor je meid...

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Knap dat je dit vol houdt a star! Ik zou compleet uit mn dak gaan denk ik, zeker toen ik zwanger was was ik nogal eh... lichtgeraakt zeg maar ;) Als mijn man zo zou doen (want dat vind ik erger dan wat je schoonmoeder doet) was ik er echt vandoor gegaan en pas terug gekomen als we het samen gingen doen. Veel sterkte hoor!

7. danip

danip Niet meer actief

Oeh ik krijg van je verhaal gewoon de neiging om naar je toe te gaan, je schoonmoeder even op d'r plaats te zetten en weer terug te vliegen.

Kan me voorstellen dat dit een verschrikkelijke situatie is. Waarom woont ze eigenlijk bij jullie? En heb je er niet nog een heeele dikke ruzie met je man voor over om hem te laten zien dat jij zo niet gelukkig bent?

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ik vind het vreselijk dat je genegeerd word door je eigen man notabene. Ik wil niets over hem zeggen, maar wel over zijn gedrag want dat is op zn zachtst gezegt beneden pijl. Jij moet je ook gelukkig voelen en dit is jou leven, jullie kindje en daar moet je samen voor gaan en voor vechten. En je sm moet haar mond houden die heeft er niets over te zeggen. Dat zij bijgelovig is betekend niet dat jij daar naar moet handelen want daar word je duidelijk ongelukkig van.
    Ik geef je nogmaals een enorm dikke knuffel meis, dit verdien je niet! Jij verdient veel meer geluk en aandacht.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    A Star, heb je naar je man weleens gedreigd terug naar Nederland te gaan, omdat hij niet achter je staat?

11. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil iedereen bedanken voor jullie lieve reacties.:)
    Het voelt echt goed om hier mijn hart te luchten.

Ik zou ff in het kort de situatie uitleggen.
    Mijn man was een jaar of 2 toen zijn vader overleed, dus hij had altijd alleen maar zijn moeder. Vandaar dat ze ook zo een hechte band hebben samen. Zijn moeder is een soort van heilig voor hem.

En voor mij is hij ook altijd heel lief en aardig, we hebben het echt goed met elkaar, en we houden heel veel van elkaar. Dat is ook het probleem niet. Probleem is dat hij geen verkeerd woord over zijn moeder kan horen. En daar irriteer ik me aan, omdat zijn moeder de enige persoon is waar ik juist problemen mee heb. Vooral met de dingen die ze doet en zegt.

Ik moet eerlijk toegeven dat een keer toen zijn moeder weer iets had gedaan dat ik absoluut niet leuk vond, en dat had ik al meerdere malen ook aangegeven. Maar ze had het toch weer gedaan, toen werd ik echt boos, en ik zei tegen mijn man, hoevaak moet ik nog zeggen dat ik dat niet leuk vind en dat ze het niet meer moet doen?
    Toen begreep mijn man mij wel en ging toen naar zijn moeder en zei tegen haar we hadden toch al tegen je gezegd dat je dat niet meer moest doen omdat zij dat niet leuk vind. Doe dat niet meer.
    Dan vond zij belachelijk en ze vond het nergens opslaan. En vind dat ik me aanstel.:x

Sorry voor dit lange verhaal:)

12. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonmoeder is de koppigste mens op aarde. Ik kan haar echt niet uitstaan:x
    Als mijn schoonmoeder er niet zou zijn dan hebben ik en mijn man een super leuk en gelukkig leven samen. Wij hebben samen helemaal geen problemen en maken eigenlijk nooit ruzie om andere dingen. Alle problemen van ons is zij en alle ruzies gaat over haar.
    Mijn man zegt dat hij tussen 2 vuren staat, ene kant zijn moeder andere kant zijn vrouw.

Ik had mijn getrouwde leven heel anders voorgesteld. huisje,boompje, beestje.:)
    Ik met mijn man en onze kinderen in ons huis, gewoon een normaal en leuk leven samen. Maar een schoonmoeder in huis dat is iets wat ik nooit wou. En nou zit ik juist daarmee opgescheept helaas.:(

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Waarom woont je schoonmoeder eigenlijk bij jullie? Een eigen huisje geeft haar toch veel meer eigen ruimte, net als jullie? Al is het in de buurt, maar wel uit jouw huis.

14. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook al tegen mijn man gezegd.
    Zij heeft verder niemand, ze is alleen en ze wil voor altijd bij haar zoon wonen.
    En zijn zoon vind dat hij zijn moeder niet in de steek kan laten.
    Hij zegt altijd als mijn vader er was of ik een oudere broer had dan had ik zo een ander huis genomen samen met mijn gezin.

15. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Het enige wat ik je kan zeggen: Ik begrijp je volkomen bij mij precies het zelfde. Onze relatie zou zoveel beter zijn zonder haar. Ach ja.. je krijgt haar d'r zomaar gratis bij he..

16. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, helaas wel...

17. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Klinkt misschien heeel cruel maar als ik soms gekkkkk van dr word denk ik: ze is er niet voor altijd.. op een dag is ze d'r niet meer. Ik weet het klinkt heeeeeel ziek hoef ook geen reacties enzo hierop dat het niet goed is wat ik zeg want ik weet het zelf ook ;)

18. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is precies hoe ik ook soms denk, als het mij allemaal te veel word:)

19. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ben gelukkig niet de enige die zo denkt haha. Wij wonen bij mijn schoonouders in kunnen pas in januari een huisje krijgen.

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh my god.. Als mijn schoonmoeder hier in huis zou gaan wonen, dan kon mijn vriend kiezen: zij weg of ik weg!!

Deel Deze Pagina