Ik wil niet meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hai

Kweet niet of ik de enige ben, maar het word elke dag erger.
    Ik weet dat ik aan het zeuren ben maar ik wil gewoon niet meer werken. Ik heb het gehad, ik wil er echt mee stoppen. Ik weet natuurlijk dat het niet kan, want ik moet een inkomen hebben, maar ik trek dit niet. Ik weet niet of het komt omdat ik zwanger ben en zo moe elke dag ben. Maar ik vind mijn werk ook helemaal niet leuk. Toen ik niet zwanger was, kon ik ermee omgaan en vond ik het niet zo erg. Ik mag doen wat ik wil (zit de hele dag op dit forum hihi) en werk samen met mijn nicht dus het is wel gezellig, Maar mijn taken opzich is oersaai en sinds ik zwanger ben, staat het me zo tegen dat ik er echt ongelukkig van word.. Het liefst stop ik zo'n 1 a 2 jaartjes met werken en ga ik thuis veel dingetjes doen.. (ben een creatief persoon en hou van schrijven, schilderen,tekenen etc) Ik kan wel Janken!

Mijn Vriend moet erom lachen als ik zeg dat ik stop met werken, en ik weet dat ik ook nooit zo'n onverantwoordelijke stap zal nemen, maar ik meen wel dat ik het heel graag wil...

Sorry voor mijn Gejank, ik heb er gewoon echt geen zin meer in. (werk overigens op kantoor bleeh)

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Kun je er niet voor zorgen dat je wat spannender taken krijgt op je werk?
    Er moet toch wel iets uitdagenders zijn dat hetgeen je nu doet?

3. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Wat naar, zeg! Een carriereverandering zou je misschien kunnen helpen, maar nu je zwanger bent is dat natuurlijk erg moeilijk!
    Ik kan je helaas niet helpen maar wel veel sterkte wensen!

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Dat is zo, maar het hele branche interesseert me niet. Ik ben creatief, en wil graag mijn hersenen gebruiken, maar hier is alleen invoerwerk etc. Helemaal niks uitdagend. En ik kon ermee leven, want ik heb een eigen kamer met mijn Nicht en we doen eigenlijk heel weinig dan lol hebben. :)

Maar sinds ik Zwanger ben staat het hele werk me tegen terwijl ik hiervoor niet met tegenzin naar mijn werk ging.. Maar sinds 3 weken kan ik mijn werk wel uitkosten. En haat ik het Oprecht. Het liefst pak ik nu mijn jas, ik sluit mijn computer en ga lekker warme chocolademelk drinken bij zandvoort achter glas met een dikke jas, en niks van mij laten horen en nooit meer terugkomen :)

PPFF Mijn hormonen zullen ook wel een rol meespelen.

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Tja, vervelend joh.
    Ik weet niet hoe jij en je vriend er financieel voor staan, of het een mogelijkheid is om te stoppen met werken?
    En anders toch maar ff je kiezen op elkaar zetten en je verstand op nul.
    Solliciteren naar een nieuwe baan zal je waarschijnlijk weinig opleveren als je zwanger bent.
    Maar het kán wel, misschien moet je gewoon eens wat sollicitaties de deur uitdoen, of ergens naar binnen stappen om te vragen of ze mensen nodig hebben.
    Als je niets onderneemt, weet je zeker dat er niets verandert.
    En praat erover in je omgeving, soms kom je zomaar via via aan iets.
    Veel succes! :thumup:

6. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Thanxxx, Ik ga er echt alles aan doen om evrandering te geven aan mijn werkomstandigheden...Ik werk er ook sinds 1 september. Dus best kort ben wel 2x weggeweest en terug gekomen. In totaal werk ik hier ongeveer 4 jaar.. Maar er moet nu echt iets veranderen..

Het kan ook mijn hormonen zijn denk ik :D

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Die kunnen idd ook gekke dingen met je doen ja ;)

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Denk ook dat het veel met je hormonen te maken kan hebben. De gekste dingen kunnen je dan gaan tegenstaan ;)

Maar met tegenzin naar je werk gaan is ook helemaal niks! Dat herken ik maar al te goed, heb me heeel vaak met veel bloed, zweet en tranen (beetje overdreven, ik weet het ;)) naar het werk moeten slepen en dat doet je gesteldheid geen goed!

Ik zou zeggen, kijk het nog ff aan.... je kunt na de bevalling altijd nog besluiten een andere richting in te gaan toch?

9. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Als het voor jullie financieel haalbaar is kan je natuurlijk best een jaartje of 2 tussenuit gaan. Alleen ik zou niet nu beslissen. Toen ik net zwanger was had ik ineens een hekel aan Utrecht terwijl ik altijd dol op de stad ben geweest. Ik wilde ineens weer terug naar Brabant en had het helemaal gehad. Maar na een tijdje begon dat te veranderen. Ik ben nu heel erg blij dat we in Utrecht gebleven zijn.
    Dus hormonen kunnen best meespelen en ik zou dus ook niet nu een beslissing nemen...
    Misschien kun je op je werk iets veranderen wat het leuker maakt. Of kan je Nicht je er doorheen slepen.. Ik weet dat het moeilijk is maar ik zou even nog volhouden..

10. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ja ik moet sowieso volhouden tot mijn verlof nog ruim 6 maanden.. Maar dit is voor mij wel en gevoel dat het straks echt anders moet.

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Misschien helpt het om al wel vast te brainstormen over wat je dan daarna wil gaan doen.. Dan heb je iets om je aan vast te houden..

12. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Je zei ook dat je je zo moe voelde nu en daarom ook geen zin hebt in werken...

Misschien een positief iets.. die vermoeid is waarschijnlijk over een aantal weken wel over.. ik was ook heel vermoeid maar vanaf een week of 12/13 kreeg ik beetje bij beetje steeds meer energy... nu zit ik volgens mij aan mijn top qua energy! :-D

En op zich is werk ook wel een afleiding, zeker als je de hele dag kunt internetten! en je verdiend er nog geld mee ook.. vergis je niet want als je kijkt wat je allemaal moet aanschaffen voor de baby qua spullen, dan wil je wel werken.. want het is een hoog kosten plaatje, zeker als het je eerste kindje is zoals bij ons...

Succes!

Groetjes Sher

13. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Je zei ook dat je je zo moe voelde nu en daarom ook geen zin hebt in werken...

Misschien een positief iets.. die vermoeid is waarschijnlijk over een aantal weken wel over.. ik was ook heel vermoeid maar vanaf een week of 12/13 kreeg ik beetje bij beetje steeds meer energy... nu zit ik volgens mij aan mijn top qua energy! :-D

En op zich is werk ook wel een afleiding, zeker als je de hele dag kunt internetten! en je verdiend er nog geld mee ook.. vergis je niet want als je kijkt wat je allemaal moet aanschaffen voor de baby qua spullen, dan wil je wel werken.. want het is een hoog kosten plaatje, zeker als het je eerste kindje is zoals bij ons...

Succes!

Groetjes Sher

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Meid, je bent 20! Je bent nog jong genoeg om een heel ander richting uit te gaan.
    Lekker klagen en balen op zijn tijd, kiezen op elkaar en spreek jezelf ernstig toe, maak de tijd vol tot na je verlof en ga wat anders doen!
    Succes ermee.

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Dank jullie

Heb de Spirit gekregen, het was eerst klagen, janken van de moeheid. Mara ga er echt werk van maken bedankt...:D

16. mo24

mo24 Lid

30 nov 2006
    52
    0
    0
    horeca medewerker
    wervershoof
    als je het geld goed kan gebruiken,dan zou ik toch nog even volhouden.
    zelf was ik ook erg werkziek hihi en heb dus lekker 3 weken vrij genomen.
    volgende week begin ik weer met nieuwe zin.
    het jaar is net begonnen,dus weer genoeg vrije dagen,dus neem lekker een tijdje vrij,het zal je vast goed doen.
    groetjes mo

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach dat heb ik ook hoor MissX, maar even doorbijten, na de eerste 3 maanden wordt het minder, bij mij wel tenminste, toch vind ik fullmite werken echt neit leuk meer.

18. Niet meer actief

Je wil iets creatiefs en uitdagends?

Wat dacht je van lerarenopleiding tekenen of zo? In het onderwijs zitten ze te springen om zij-instromers...

Deeltijd- of avondstudie ofzo?

Deel Deze Pagina