bloedverlies na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door cle23, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    dag dames,

op 30 september ben ik bevallen, das nu 12 dagen geleden. in het begin verloor ik niet zoveel bloed, maar naarmate de dagen verstreken is het meer geworden. Vannochtend verloor ik in een keer opeens een stolsel ter grote van een halve vuist ongeveer. ik schrok me kapot en werd er ook duizelig van. ik heb totaal geen idee of dit normaal is en wat de normale hoeveelheid bloed is dat je verliest. kan iemand mij dit vertellen?

groetjes

2. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hoi

je kan tot ongeveer 6 weken na je bevalling bloed en stolsels verliezen maar als je duizilig blijft zou ik even contat opnemen met de dokter dan zou je mischien bloedarmoede kunnen hebben heb ik ook namelijk alleen bij mij kwam het vorige week pas de bloedarmoede dan he.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ja, het is normaal! De kraamzorg vertelde mij dat ik niet moest schrikken als het zou gebeuren, zeker na een paar dagen kan het bloed stollen omdat het niet meer zo hard "loopt" en kan er na een poosje gelegen te hebben ineens een giga stolsel uitkomen...
    Werd je duizelig van de schrik? Of voel je je door de hele dag heen duizelig of licht in het hoofd. Misschien dat je dan een laag HB/ ijzergehalte kan hebben. Neem even contact op met je huisarts! Je kan ook vitamine preparaten zoals floradix slikken.

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Is heel normaal!
    ik heb ook stolsels verloren hele grote!
    En was ook best lang na me bevalling nog duizelig, misschien even je hb laten prikken....
    Bij mij ging t vanzelf weer over gelukkig

Deel Deze Pagina