hoi ilja, nog n paar vraagjes als t mag, - ons dochtertje( nu 5,5 mnd) krijgt friso extra, vanaf 6 maand zou ze pap mogen in een van de flessen, is dat te mengen met friso extra? moet dat in de fles of liever in n bordje? - als ze 6 mnd en 1 week is moet ik weer naar het consultatiebureau, ik wilde daar even info vragen voor haar voeding, is het erg als ik dan nog die week wacht met opvolgmelk te geven en meer bijvoeding te gaan geven? alvast bedank hoor! groetjes claudia
Pap is eestal wel met alles te mengen. Met een lepel van een bordje eten heeft de voorkeur, maar fles mag uiteraard ook. Een week later beginnen met opvolgmelk is niet erg. Maar begrijp dan niet waarom je dan meer bijvoeding wil geven. Ilja
ivm die bijvoeding lees ik vaak dat ze dan s'ochtend fruit en smiddags of s'avonds groente krijgt en of een beetje magere zuivel of broodkortsje. omdat ook die potjes vanaf 6 maanden groter zijn. of kijgt ze dan gewoon nog steeds een half potje per keer?
o ok, dat wist ik niet, dankje! dacht dat t om de combinatie van voedingsstoffen was ofzo. bedankt voor je antwoorden hoor!