Is dit al een positieve ovu test? Kwam gister nog een ovulatietest tegen in mijn werktas, zonder enige verwachting getest. Toen ik t resultaat zag heb ik gisteravond en vandaag nog maar een keer getest, om verschil te kunnen zien. Voorheen altijd cyclus 28/30, laatste maand opeens cyclus van 38 en ovulatie op cd 25. Ik zit nu nog maar op cd 7. Vreemd of niet? Graag jullie reactie.
ah daar was ie...ja lijkt positief. Maar de anderen zijn ook erg duidelijk. Doe eens een zwangerschapstestje? Was je echt goed ongesteld, of maar heel licht?
Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Als je normaal een lange cyclus hebt is deze wel erg vroeg...
En op welke CD had je de ZW test gedaan? Ik vind het ook een raar verhaal --> ik bedoel dus dat ik ook aan een zwangerschap dacht
Laatste x was op cd 38, 13 dpo een negatieve zwangerschapstest. Daarna wel ongesteld, wat minder heftig dan normaal, maar in mijn ogen gewoon ongesteld. Ik zal straks nog een test gaan kopen. Ik voel me in ieder geval niet zwanger. Hmmm.....spannend weer.
Raar... het kán wel... stel je hebt een late innesteling... en dan zou je op 13 dpo indd nog een negatieve test kunnen hebben. Misschien is je lijf gewoon van slag hoor, niet elke cyclus is tenslotte hetzelfde, maar je weet maar nooit....
Vanwege jullie reactie net nog een zw test gedaan, maar hartstikke OMO wit, zoals ik dacht. Niet zwanger dus. Net nogmaals naar de ovutest gekeken, maar hij is nu wel iets lichter dan de controlestreep. Maar nog best donker voor cd7. Voor de zekerheid gaan we het vanavond maar gezellig maken....
Ik had even naar je kaartje gekeken, maar je temp was toch echt goed gezakt. Misschien toch een vroeg eitje, dus inderdaad, veel plezier!!