Hoi , zien jullie ook een heel licht streepje? Als ik de test in me hand heb zie ik het echt veel beter een licht streepje dan de foto maarja, meer mensen hebben daar last van lees ik in meerder topics. Het is wel heel vroeg want heb gister van iemand hier gehoord dat ik echt pas 4 dagen voor mijn NOD kan testen maar zoals meerdere hier ben ook ik echt heel ongeduldig Mijn NOD zou ongeveer 29 juli pas zijn en heb een ovulatietest gedaan op woensdag 15 juli en die was positief. Graag jullie mening of jullie het ook zien. Groetjes
Hoe kan dat dan zo snel? Heb ook al 2 keer getest en komt hetzelfde uit. Verbeeld het me dus niet . Nu vraag ik me dus af (sorry is allemaal voor het eerst en heb er niet zo heel veel verstand van) tot wanneer kan ik dan nog ongesteldheid verwachten? Want het moet toch eerst nog innestelen ofzo ?
Ik zie hem ook en je zit (vanwege je ovutest) pas op 6-7 dpo en dat lijkt me nogal erg vroeg. Het innestelen gebeurd tussen 6-10 dpo en dan pas maakt hcg zich aan wat dan een paar dagen na innnestelen zichtbaar wordt op een test. Dus of je ei is nog voor je posi ovu gesprongen of je ei is rond de 15e toch niet gesprongen en reageert de kv dus op je eisprong. Even doortesten de komende dagen om te kijken of de test toeloopt of afloopt.
Ja dat weet ik niet, heb namelijk op maandag 13 juli getest met de ovulatietest en toen gaf die geen smiley en woensdag de 15e wel. Dus ik ben ervan uitgegaan dat het dan de 14e of 15e moet zijn gebeurd. Ik vind het ook erg snel, vandaar dat ik ook vroeg daarna tot hoe lang kan ik mijn ongesteldheid nog verwachten? En na hoeveel dagen zou het innestelen dan beginnen? (sorry hor is allemaal nieuw voor mij )
Innestelen gebeurd GEMIDDELD 5 tot 10 dagen na eisprong. Maar dat is dus gemiddeld. Voor hetzelfde geld ben jij dus een uitzondering waarbij het op dag 4 al is ingenesteld. Je schijnt namelijk pas HCG aan te maken vanaf innesteling, maar dat weet ik niet zeker. Dus dan zou je nu zo'n dag of 3 na innesteling zitten.
Ja ik zal over 2 dagen wel weer even een test doen, had gister ook een test gedaan en vandaag dus de 2e en die van nu zie je het wel beter dan die van gisteren. Ik zal dan maar nog niet juichen misschien is de test van kv niet betrouwbaar of komt straks mijn ongesteldheid toch nog door.
Ik vind m ook vrij duidelijk! Denk niet van een eisprong eerlijk gezegd. Maar test morgen nog eens dan heb je je antwoord. Als hij dan donkerder is dan hoef je niet meer op je NOD te wachten dan ben je gewoon zwanger Succes! En idd maak je pas HCG aan als je eitje is ingenesteld
Dat kan altijd nog, dat is het risico als je voor je menstruatie test. Maar dat heeft niks met de betrouwbaarheid te maken maar grotendeels van de zwangerschappen gaat al mis voor de menstruatie.
Ik zie duidelijk een streepje, geen tuurtestje, spannend wordt het voor je zaterdag en mijn duimen draaien voor jou! Kom je je test dan nog even showen hier?
Ja ik zal zaterdag een foto ervan op plaatsen en hopelijk is die dan nog duidelijker, nog even in afwachting zitten en ben daar zo slecht in hahaha