Symptomen na ei / voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door priincess, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hey dames.

Ik heb eigenlijk ALTIJD na ovulatie tot NOD alle 2 borsten pijn als ik mn bh uit doe, doet zo'n pijnnnnn als spierpijn..
    Maar nu heb ik alleen branderig gevoel zeg maar linker kant aan de zij kant, wel iritand is het , rechter borst doet helemaaal geen,pijn voor de eerste keer na eisprong draag ik geen bh ( heerlijk) hahah.
    Donderdag had ik ook bij mijn navel rechter kant paar steekjes,gehad , deed niet heeel pijn maar voelde wel die ging en kwam weer terug duurde 5 min ongeveer..

Herken jullie dit pijntjes?

2. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    ?????

3. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    Ik kan helaas alleen maar zeggen dat ik geen verschil merk met kwaaltjes van ei tot nod en toen ik zwanger was.

Afgelopen cylcus... pijnlijke borsten... misselijk en heel moe.
    Maar helaas gewoon ongesteld geworden.

4. Shelsmanda

Shelsmanda Actief lid

2 nov 2015
    144
    4
    18
    sales assistant
    Lelystad
    Dit herken ik wel ! Mijn borsten waren altijd erg pijnlijk na de ovulatie tot menstruatie. Dit keer was het alleen veel pijnlijker en kon ik knuffels en op mijn buik liggen niet meer aan plus mijn tepels werden veel groter ! In de eerste instantie dacht ik dat het stoppen met de pil de oorzaak was. Maar 4 dagen na NOD toch positief getest. 7,5 week later zijn mijn borsten vooralsnog mijn enige constante symptoom.

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik had elke maand van alles maar de laatste 2 maanden , de maanden waarop het raak was, had ik alleen een vol /drukkend gevoel in mn onderbuik en heb ik van de andere dingen ineens geen last meer

6. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Sinds ik twee maanden geleden gestopt ben met roken, heb ik ook weer pijnlijke borsten tussen ei en NOD. Dat is ongeveer een 6 maanden niet geweest en met tussenpozen wel en niet. Ook ongelijkmatige zwelling in de linkerborst onder en rechter borst was veel minder, terwijl dat een paar jaar geleden precies andersom was. Het zijn klieren die plaatselijk wel of niet reageren op de hormonen.

Probeer jezelf niet gek te maken, het is gewoon geduld hebben 😏 helaas!

7. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik merk dat ik ontzettend moe ben, kan heel de dag wel bankhangen of slapen.
    Daarnaast last van beginnende acne, met vlagen hoofdpijn en lage rugpijn en gevoelige borsten met soms jeuk.
    En dan niet te vergeten het gerommel en de krampjes in mijn buik.

Moet nog even geduld hebben tot ik kan testen.

Zit nu 10 dagen voor m'n NOD.

Deel Deze Pagina