Hallo, We zouden het graag onze ouders wilen vertellen met kerstmis. Graag hadden we hierbij een gedichtje gehad. Heeft er iemand ideetjes? Ik heb al zitten zoeken op het net, maar echt veel ben ik niet geholpen *Edit moderator: topic verplaatst*
Misschien deze je kunt mij nog niet horen, je kunt mij nog niet voelen, maar in juli 2009 wordt ik geboren
Deze heb ik ook via hier gevonden lieve oma (en opa), Je ziet mij nog niet... maar ik ben er wel al... Ik ben nog heel klein... maar groei al heel snel. Jij bent haar moeder, en ik wordt hun kind. Jij wordt mijn oma, en ik? Ik word je...... kleinkind Tot over ongeveer 8 maanden! En voor de toekomstige tantes en overgroot oma en opa's ook een fotolijstje met: Jullie kunnen mij nog niet horen Jullie kunnen mij nog niet zien In september 2008 word ik geboren Mag mijn foto in dit lijstje dan misschien? Deze gedichtjes hadden we hier ook ergens gelezen en vonden t heel leuk om t op deze manier te doen! En t volgende gedichtje hadden we ook gevonden: Hallo opa en oma, Het is hier donker, het is hier puik En ik zit lekker warm in mamas buik Nu ben ik aan het groter groeien Want ik ben nog maar heel klein Ik vind het leuk Dat jullie mijn opa en oma zullen zijn Hebben jullie mijn foto (echo) al vaak bekeken? Nog even wachten tot over heel veel weken! Papa en mama Wij willen jullie iets heel liefs en kleins schenken Wat zal dat zijn, zien we jullie al denken Wel het is met heel veel liefde gemaakt We denken dat er niet iets mooiers bestaat worden jullie al een beetje nieuwsgierig? Jullie zullen nog even moeten wachten Over .. maanden kunnen jullie je ...(1e,2e,3e enz Kleinkind verwachten.
Ik had deze zelf bedacht (al zag ik achteraf dat er op internet veel gedichtjes zijn die hierop lijken) en ingelijst in een fotolijstje aan mijn vader gegeven: Je kunt mij nog niet zien want daarvoor ben ik nog te klein maar het duurt echt niet lang meer voordat ik er zal zijn Ik moet nog even groeien Voorlopig dobber ik wat rond En als ik dan ter wereld kom Ben ik hopelijk kerngezond Het is misschien even schrikken of hadden jullie dit wel verwacht? in ieder geval wil ik jullie vragen: lieve opa en oma mag mijn foto in dit lijstje zo over een maand of acht? Het was een groot succes! Alleen de laatste zin is bij jou niet meer echt toepasselijk, aan je banner te zien
Fijne feestdagen wensen wij iedereen. En een gelukkig jaar ook meteen. Maar met het jaar 2009 voor de deur Hebben wij een primeur Wij zijn namelijk heel blij, Want in juni / juli krijgen jullie er een kleinkind bij. deze hebben wij gezet op de kerst kaart voor mijn schoonouders samen met een kopie van de echo foto.