met 10 weken niet zieker maar beter?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dwezelin26, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Natúúrlijk zit ik me druk te maken :oops: . Ik ben nu 10 weken zwanger en moet maandag naar VK. Ik ben zó bang dat het niet goed gaat... zit stijf van de zenuwen en nervositeit de hele dag. Echt niet gezond!

Ben steeds op zoek naar zekerheid die ik niet kan krijgen. Bijna angelsound gekocht maar durf niet omdat ik dan bang ben nóg onzekerder te worden. Nu zou ik met 10 weken eigenlijk op de top van HCG-hormoon moeten zitten met alle ongemakken van dien maar... voel me juist vanaf begin 10 weken energieker dan ooit!

Nu ben ik natuurlijk bang dat het niet goed zit. Ben minder misselijk en denk natuurlijk alles minder te hebben. Hebben jullie dat ook (gehad)?

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    1
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik voelde mij met 11 weken ong ook een stuk beter. Nu beginnen weer allerlei vervelende kwaaltjes door het groeien van de buik, maar ik zou me niet druk maken.

Miss voel je je straks weer rot of is je lichaam aan het wennen aan de hormonen.

Hopelijk kan de vk je wat geruststellen

succes!

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik was in de 7e tot en met de 9e week hardstikke ziek en moe.
    Vanaf de 10e week ging ik me steeds beter voelen. Ik voelde me toen ook erg onzeker, maar bij de 1e echo bleek alles helemaal in orde.
    Dat de kwaaltjes minder worden hoort er gewoon bij dus probeer je niet al te veel zorgen te maken.

4. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Ha dank je wel! Ja... je wéét het wel, maar toch maak je je druk hè. 1e echo was goed, maar hoe is de tweede... durf moeilijk blij te zijn, ben iemand van altijd slag om de arm. Maar ja, dat kun je ook geen 9 maanden volhouden toch?

Kon ik maar naar binnen kijken, dat gaf wat meer rust en minder stress.

Deel Deze Pagina