Ha allemaal, De Roodshow van de AVRO geeft begin volgend jaar een geldbedrag aan een goed doel. Er zijn 3 doelen genomineerd, waaronder Make a Memory. Helaas staat Make a Memory ver achter als het gaat om het aantal stemmen. Zullen we daar iets aan gaan veranderen?? Stemmen kan via de website van de roodshow. (www.avro.nl/roodshow --> webmasters, ik hoop dat ik het adres zo in mijn bericht mag zetten....) Je kunt per IPadres maar 1 keer stemmen, dus zegt het vooral voort! Groetjes en natuurlijk bedankt!
mijn stem krijgen ze! ze hebben erg mooie fotos gemaakt van mijn overleden dochtertje!... waar ik ze tot nu toe nog steeds erg dankbaar voor ben.
Ik heb gestemd! Maar er moeten nog veel meer stemmen komen want er is nog maar 8,1 procent voor dit doel!
Bedankt allemaal! Ik heb inmiddels iedereen die ik ken gemaild en via hyves enzo berichten rondgestuurd, want 8 % is inderdaad veeeeeel te weinig!
Misschien mag je de link ook ik het stemtopic in de lounge plaatsen! Ik denk dat het dan meer mensen zal bereiken! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/229759-grote-stemtopic-3.html#post8614051 Ik zou alleen even aan de modjes of Lotte vragen of het mag!
gestemd !!! zou niet weten wat ik zonder die foto,s moeten ze hangen nm op canvas van 1mtr bij 1mtr in mijn woonkamer !!!!!!!!!!!!!!!!!!! STEMMEN bedankt make a memory lies edith mama van mees*
Gestemd! Helaas heb ik geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid. Gelukkig heeft mijn familie wel foto's gemaakt. In mijn emotie vond ik het toen niet gepast, maar dit is het zeker wel. Ben blij dat ik nog wat foto matriaal heb van onze kleine meid! De foto's die ik hier en daar zie zijn echt prachtig! 11 % staat de score nu is echt veel te weinig zal even rond mailen. Goed gedaan Evelientje!
Het is niet toegestaan om in het forum een onderwerp te openen voor het werven van stemmen. Hier hebben we inderdaad het grote stemtopic voor. Je kan ook een tekst in je onderschrift plaatsen. Dan staat het onder elk bericht dat je plaatst. Dit topic zal ik sluiten. Lotte Ps. Ik heb gestemd hoor!