Bij Milou* was het dus niet duidelijk zichtbaar en is het vast gesteld door de patholoog in het ziekenhuis
Vind het ook erg om te horen dat je vriend zoiets heeft dat moet je achter je laten en niet meer over treuren. Wij hebben januari dit jaar na 4,5 jaar kinderwens onze tweeling verloren bij 6,5 week zwangerschap. En alhoewel het voor veel mensen rond deze week nog niks voorsteld nog geen kindjes zijn. Heb ik heeeeeeel erg aan ze gedacht op 22 september mijn uitgerekende dag. Nu zijn we gelukkig opnieuw zwanger van een prachtig wondertje en ik hoop dat zijn broertje(s)/ zusje(s) over hem zullen waken. Het is heel normaal dat je daar nog zo'n verdriet over hebt hoor!! Het was toch je eerste kindje en zal het altijd blijven! xxx
lieve meid hoe kom je erbij raar is het zeker niet ik heb in feb 2007 een mk gehad en ik mis het nog elke dag met 15 weken ben ik het verloren de scherpe randjes gaan eraf maar missen zal je altijd blijven doen jaloers ben ik ook geweest is ook iets normaals komt goed geef het de tijd en je zal zien dat het verminderd succes en veel sterkte
Dankje wel allemaal.. Ik heb het me een klein plekje gegeven... zal het echt nooit meer vergeten! En me kinderwens is zo groot!!