Ik heb de test gedaan, maar vertrouw dit ook niet gezien de controle streep! Ik heb de foto na tien minuten genomen.! Ik fiets zometeen naar de kruidvat voor een goede ‘early test’ en die doe ik dan gelijk om te zien of zwanger ben of niet.
Ik lijk wel wat te zien, maar zou dit idd ook niet helemaal vertrouwen... Goed plan om de early te halen! Spannend!
Wat een gekke test zeg!! Maar ik Lijk wel een 2e streepje te zien. Ik zou als ik jou was geen kruidvat early met plus kopen. Maar kiezen voor een predictor expres. Nu niet drinken, plas ophouden en een dikke vette 2e streep plassen zo!!!
Dit is idd een hele rare Als je dan een early koopt, koop dan de predictor early. Deze zijn echt goed betrouwbaar, en ook veel gevoeliger dan de 2v5€ De meeste dames hier op zwpagina zweren dan ook bij die test.
Pfff heb jij weer haha zitten we op het puntje van onze stoel, krijg je dit. Vond je eerste trouwens wel posi. Kv droogt langzaam op.
Argggg tis trouwens dat ik in Duitsland woon en vast niet un de buurt anders had ik je zo een predictor langs gebracht Hahaa Heb er nog 2 in de kast Ik vindt dit echt niet zenuwslopend ofzo
Bedankt voor de tip! Haha echt he! Ik was ook in spanning aan het afwachten, krijg je dit ik plaats zometeen de foto van de early test.
Waarom heb je de predictor early niet gehaald. Volgens mij heeft deze veel meer hcg nodig... Ik duim dat ie toch nog posi wordt
Omdat die echt 17 euro was! Haha geen bloed geeft moed! Ik wacht het gewoon af en dan zie ik wel of het zo is of niet