Dag dames. 16 tot 14 dagen geleden eisprong gehad, maar tot op heden geen rode duivel in aantocht! Heb sinds me mk vorig jaar altijd een cyclus van 27max 28 ! Vanmorgen goede moed een tesje gedaan, maar helaas negatief! ( test van wodfo ) Heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Zal wel moeten afwachten, meer kan ik toch niet doen. Maar moest het gewoon ff kwijt. Normaal was ik allang ongi geweest. Of zou ik nog ergens hoop kunnen koesteren?
Hoe ben je zeker van je ei? Misschien heb je nu een langere cyclus en is je ei veel later Gekomen deze keer..
Je kunt soms om onverklaarbare redenen een langere cyclus hebben. Als je zeker bent van je eisprong en je bent over nod dan had je wel al een licht positieve test moeten hebben
Dit is nou net wat ik me af vroeg... Onregelmatige cyclus. Maar zeker van mn eI (voor het eerst) kan ik dan zeker mijn nod berekenen ?
Mag ik vragen hoe je zo zeker van je ei bent?? Eipijn of vruchtbaar slijm is geen betrouwbare manier omdat beide 5 dagen voor de eisprong kunnen voorkomen. Omdat je zo zeker bent ga ik er vanuit dat je echo's hebt gehad of hebt getempt?
@Angelina85 Ik heb al 8 maanden mn ei niet kunnen vinden. Afgelopen maand op 4 jan eindelijk een goede ovulatie test met een dikke vette streep. Toen 24 uur steken gevoeld. Hier hèb ik de conclusie uit getrokken dat ik mn ei had. Nu vraag ik me dus af wanneer ik mag testen?
Ik loop bij de gyn. En die heeft dat vastgesteld wanneer in mn eisprong ongeveer heb. Ik wacht wel af. Komt vast wel goed.