Spelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JetZwolle, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JetZwolle

JetZwolle Lid

4 jul 2008
    77
    0
    0
    Mijn zoontje van 10 maanden vermaakt zich niet tijdens het spelen op de grond of in de box!
    Als hij zit gaat het goed maar hij probeert steeds te gaan kruipen en dat lukt niet. Dan belandt hij op zijn neus/buik en gaat jengelen. Ook op de rug liggen vindt hij niet leuk.
    Het jengelen laat ik even gaan maar steeds gaat het over in hard huilen tot ik hem rechtop zet en wat nieuw speelgoed geef. Dan gaat het 2 min. goed en valt hij weer om etc.

Hij heeft ook al 10 maanden reflux en moet nog vaak opboeren en spugen. Daarom vindt hij liggend spelen denk ik maar niks.

Staan kan hij ook nog niet, hij probeert zich wel op te trekken maar valt dan ook.

Alleen iets eten of drinken in de kinderstoel gaat goed, speeltijd is jengel-tijd. :(

Iemand tips?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heb je een wipstoel waar je hem in kunt zetten zodat hij daar half zittend wat in kan spelen? Al zal het wel nodig zijn dat hij op de grond moet leren spelen, ik zou dus eerst even op de grond samen spelen (bijv met een balletje oid) en daarna even in de wipstoel ..

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ben zelf niet bekend met reflux, maar ik zou hem niet direct na het eten dan op de grond laten spelen.. Misschien meer spelen voor de eeet momenten (maar dat doe je waarschijnlijk al denk ik)

Deel Deze Pagina