Hallo Iedereen, ik lees z'n weekje 'stiekem' mee en het lijkt me 'n gezellige geklets waar je ook nog wat aan hebt! Ik ben 23 jaar en sinds donderdag ben ik 'spiraal-vrij' hahaha We hebben al n dochtertje van 3 jaar,ze heet Maya, ik was toen heel snel zwanger hopelijk nu ook Met mijn vorige zwangerschap heb ik nooit iemand wat verteld bang voor de verwijten dat ik te jong zou zijn, ook al wilden we het allerbei zo graag. Nu gaan wij het allerbei heel erg van genieten, als het lukt natuurlijk! Hopelijk wordt het net zo gezellig als het hier lijkt! DIt ben ik heeeeel erg in het kort! dooeei Tali
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
dank jullie wel....ik had gelijk, jullie zijn gezellig kunnen jullie me misschien 'rondleiden" wat is hier leuk en wat MOET ik zeker niet vergeten.... ik ben vandaag ong. geworden maar ach ik kon ook niet verwachten dat ik binnen 3 dagen zwager kon raken) al was het wel leuk geweest