Mag ik even gal spugen?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bougainville, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Ah.. Duidelijk!
    Voor mij zou het ook niet werken als het verplicht zou zijn, want dat zou idd betekenen dat ik die uurtjes ook zou kunnen werken (zoals je al aangaf). Het is juist zo fijn dat ik het kan doen op de momenten dat ik me goed genoeg voel. Als ik vast zou zitten aan bepaalde dagen en tijden dan zou ik daar vaak niet aan kunnen voldoen en is het snel afgelopen met het 'vrijwilligerswerk' voor zowel mezelf als de organisatie, want die kan niet op mij vertrouwen..

Ik snap je!! :)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb weinig ervaring met het uwv, maar de ervaring die ik heb is wisselend. Ik heb 2x zware bi gehad, belandde ook in een rolstowl utieindelijk. Eerste zwangerschap deed het uwv nergens moeilijk over. Tweede zwangerschap zeiden ze ana de telefoon dat ik met 26 weken wel heel vroeg was, en dat zijn vrouw het pas veel later kreeg. WTF?? Vriendin van mij het een nog ergere ervaring gehad toen haar te vrieg geboren tweeling het misschien niet zou halen. Hoe zij toen is behandeld is zo schandalig! Ga het nuet opschrijven hier maar wat een kl**tzakken lopen daar rond!
    Maar goed, die heb je overal.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk dat zij (en alle anderen die er recht op hebben en het nodig hebben) meer zouden krijgen als ze alle onrechtmatige uitkeringsvangers zouden vinden en hun uitkering stoppen (of aanpassen naar iets wat wél klopt).
    Die kun je aangeven.

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik ga je even toevoegen hier bij mijn vriendjes hihi
    denk wel zo makkelijk en fijn:D
    knuffeltjes voor jou

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hm, dan is die vrouw zeker nooit op een sluis geweest? of alleen op een sluis waar je 2 schepen per dag heb? Als je grote sluis heb is dat heel intensief werk! (en niet achterlijk;))

Deel Deze Pagina