Mag ik even gal spugen?!

Discussion in 'De lounge' started by Bougainville, Jan 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    @ TS: Bah wat reageer jij irritant op mensen die anders denken dan dat jij denkt. Open dan niet een topic als je niet over dit soort reacties kunt. Niet iedereen hoeft het met je eens te zijn.

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Volgens mij kunnen velen hier niet goed lezen ofzo?
    Zoals je kunt lezen kan zei alles wat een ander ook kan.
    Ook zij kan naar pretparken, ook zij ieder weekend tot 5 uur in de ochtend dronken in het café zitten.

En dan kan ze niet werken? kom op zeg.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

sorry hoor maar wat zeur je dan ?

tevens moet ik zeggen dat ik je erg cru over vind komen, je blijft maar zeggen dat je zeker weet hoe en wat, omdat je bij haar woont en anderen er niet over mogen oordelen maar jij wel,

plaats het hier dan niet, dan oordeelt er ook niemand anders, met een topic kun je nu eenmaal verwachten dat niet iedereen het met jou eens zal zijn,

tevens is het zo dat niet iedereen alles deelt met anderen, en ook jij dus niet weet hoe zij zich voelt,

maar jij zult het wel beter weten,

4. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

May 8, 2010
    717
    0
    0
    ik heb eerlijk gezegd nog nooit iemand gezien die zichzelff vergelijkt met een hartpatient..

en dit zonder jou te pesten:p
    ben gewoon verbaasdd

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Ik denk dat ze die 500 euro per maand graag zou inleveren in ruil voor een gezond hart!!

6. Bougainville

Zoals in het begin van dit topic vermeld staat: Wie niet tegen gezeur kan moet niet lezen.

Dus wat is het probleem?

7. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

May 8, 2010
    717
    0
    0
    volgens mij haat je haar of mag je haar keihard niet dat je zo graag iets wilt aan gaan doen ! de manier hoe je praat etc

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wel elk weekend dronken in een kroeg kunnen zitten, maar niet *bliepbliep* bij een super kunnen doen?

Tsjah ik heb ook een broertje dood aan lamballen die onterecht en uitkering trekken. Als voorbeeld mijn buurman, afgekeurd ivm scooter ongeluk van tig jaar geleden, maar mnr zet wel een giga grote schuur in elkaar. En ligt minimaal 4 keer per week onder zijn auto te klussen.
    En dan kunnen er wel mensen huiliehuilie gaan doen ' dat ik verder hier weet wat er aan de hand is en dat deze mensen misschien wel heel zieluuug zijn' maar vooralsnog betalen wij dus WEL zuurverdiende belastingcenten voor dit volk. Hij woont hier naast ons van ons ( lees Nederlands volk) geld, in hetzelfde huis als waar hij zijn 4 kinderen heeft misbruikt die nu de deur uit zijn gezet. Meteen korten zulk volk. Bah.

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dan is het verstandig dat jij ook niet meer komt, gezien jij blijkbaar niet tegen ons gezeur kan

jeetje wat ben jij bot zet,

10. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wat het probleem is?? Ik denk in dit geval dat JIJ het probleem bent! Damn wat een afgunst in je berichten zeg. Wel eens gehoord van leven en laten leven??? Mensen die misbruik maken van bepaalde situaties vallen van zelf wel eens door de mand.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    nou, dat vind ik wel meevallen, ik vind dat sommige mensen hier niet goed lezen en niet goed snappen hoe ze het bedoelt en wat haar gevoel is bij deze situatie.

12. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Een lange rondreis maken waar je veel moet lopen, denk je nou echt dat een hart-patient kan doen? Volgens mij kan jij niet zo goed lezen.

Liever een gezond leven dan 500 euro per maand krijgen, ik heb medelijden met haar (de hart patient) met zo'n stiefzus (jij)...

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Misschien moeten mensen die niet tegen een mening van een ander kan dan wel geen topic openen.;)

14. Bougainville

Jij snapt hem!

15. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Nou inderdaad!

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    Inderdaad en mischien oan je sommige dingen met de mantel der liefde bedekken .....

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Precies!

Ik snap dat het frustrerend is dat jij als alleenstaande moeder het allemaal alleen moet redden. Nou ja alleen je hebt lieve familie waar je woont! Maar echt wees blij dat jij gezond bent.
    Ookal ontvangt ze onterecht een uitkering, dan komt dit heus wel ooit boven water. En je zegt dat ze van UWV werk moet zoeken? What's the problem? Ze moet dus gewoon werken.

18. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

Sep 30, 2011
    1,765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ze niet op jouw kindje passen terwijl jij aan het werk bent?
    Misschien geeft dat jullie beide een goed gevoel?

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze is niet volledig afgekeurd en moet werk zoeken van het UWV zeg je? Wat klaag je dan? Waarom wil je haar aangeven bij het UWV terwijl ze gewoon daar komt en niet volledig afgekeurd is en moet gaan werken???

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    Heb je ook wel is bedacht hoe je aan een ban komt als je ziek bent ? bijna geen enkele baas neemt je aan behalven als ze geld vangen van het uwv.....he is zelfs zo erg dat he uwv bij het solliciteren naar een baan vind dat je als gehandicapte bv net ag schrijven dat je in en rolstoel zit ......en moet je de feitwn omtrend je Iekte tijdens een gesprek verborgen houden kortom.... makkelijk gezegt allemal

Share This Page