Oh sorry, daar heb ik waarschijnlijk overheen gelezen, maar ik geloof dat we het redelijk met elkaar eens zijn (heb niet alles teruggelezen dus correct me if I'm wrong).
Dus mensen met ms kunnen ook ieder weekend in het cafe plezier maken? Jij hebt bloedverdunners ga ik vanuit dat je zo snel blauw bent? Dan mij jij ook vast niet drinken? Mijn liefste stiefzus drinkt met oud&nieuwd een fles likeur 43 leeg. Waar 33% alcohol inzit.
Hey Mompelientje, je had gewoon een goed argument hoor. Ik was het helemaal met je eens. Jammer dat de schoolpleinmentaliteit het af en toe toch weer overneemt, en men het acceptabel vindt een ander af te branden...
Haha maakt niet uit.....en tuurlijk vind ik dat de rotte appels moeten worden aangepakt...... maar weet wel da het heel lastig is om als familie en vriendn buitenstaander te oordelen hoe gehandicapt iemand is.......
Neej inderdaad...... dus vind het een raar argument van ts wel naar de kroeg kunn maar niet kunnen werkwn
@Mompeleintje Ik lees jou reactie nu pas ''Misschien heeft ze het snel verandert''? Dat is pas zielig. Dat jij zoiets zal doen wil niet zeggen dat iemand anders dat doet. Er is al vaker gebleken hier dat jij niet goed leest.
Nee hoor ik heb geen bloed verdunners Ik kan best alcohol drinken alleen vind ik het niet lekker dus ik drink niet Maar ik kan best een middag op het terras zitten en glaasjes fris drinken
Het gaat hier ook niet om ''af en toe'' naar de kroeg gaan. Nee ieder weekend. Vrijdags, zaterdags & zondags. En dan kun je niet werken? Maar wel nachten lang weg gaan en alcohol nuttigen?
Ik bedoelde diegene die dat hier typte die in een rolstoel zat. Bedoelde t niet fout ofzo hoor, typ via mijn gsm kon naam niet terug kijken. Ik bedoel juist jij hebt t wel echt nodig, en die misbruik makers die verpesten t voor jullie. En tuurlijk je ziet t niet bij iedereen maar die persoon waar ik t over had maakt wel echt misbruik helaas QUOTE=Tinusje;11744399]Bedoel je mij met 'meisje in de rolstoel'? Ik ben het met je eens hoor, alleen is het zo lastig om 'zomaar' te bepalen of iemand wel of niet kan werken of misbruik maakt van een uitkering. Wat ik al aangaf: je ziet het niet aan mij, maar je wil echt niet een dagje in mijn lijf zitten. En ik ben heus niet zo naïef om te denken dat niemand er misbruik van maakt, maar ik ben wel van mening dat mensen te snel kunnen oordelen![/QUOTE]
Mijn ogen vallen bijna dicht ik ben al veels te lang wakker en mijn vingers beginnen pijn te doen dus ik zeg tot morgen !
Oké, nou ja mijn stiefzus gebruikt dus bloedverdunners. En mag absoluut geen drank hebben. Mocht ze komen te vallen en dat gaat mis en ze bloed door die bloedverdunners extreem is het einde verhaal. Maar ja toch gewoon doen he...
Jeetje zeg... je hebt geen leven joh dat je je zo druk maakt om je stiefzusje. Laat het haar dan lekker uitzoeken. Als jij denkt dat zij onnodig van een uitkering zit te genieten dan heb ik nog een nieuwtje voor je: Zo zijn er nog veeeeeeeeeelen!!! En weet je wat je daaraan kan doen??? Niks... Word er nu een beetje moe van dat je vanalles aanhaalt om je stiefzusje naar beneden te halen... Sorry hoor! Get a life!
Dan zijn we het helemaal met elkaar eens . Als je ook nog eens een paarse rolstoel hebt, hebben we ook nog dezelfde smaak haha..
Reageer hier nog wel even op daarna ga ik echt slape n Als je Stiefzusje echt bloed verdunners heeft en indd alcohol drinkt is ze Niet slim bezig Ik moet zobiezo zeggen dat ik alcohol niet slim vind als je het al aan je hart hebt Maargoed ik vind weer wel dat ze gewoon moet kunnen weggaasn ook als dat een keer tot diep in de nacht is
Ze zegt toch ook niet dat gehandicapten GEEN alcohol mag drinken.Alleen ZIJ in HAAR sitautie is dat niet goed met die bloedverdunners. En ze blijkt nogal een stevige innemer te zijn.
Lees nu over de bloed verdunners handige keuze nee moet jij je daar druk om maken ja en nee ja als je om haar geeft en een oplossing met haar wilt zoeken en nee als je er klaar mee bent..... wij maken helaas in het leven allemaal wel is keuZe.s die we beter anders hadden kunnn doen maar soms heb je iets of iemand nodig die je daar bij helpt!