Wat een lieve reacties!! Dank jullie wel!! Mn man weet het inmiddels ook! Hij is ook heel blij maar houdt wel een slag om de arm... want het kan nog mis gaan. Zelf ben ik wel heel positief dit keer, dus ik hoop dat ik dat vast kan houden! Ik ben zooooo blij! Tassie. We zitten echt in hetzelfde schuitje, mijn miskramen waren in sept '09 en jan '10. Dus allebei een maand verschil met de jouwe! Gefeliciteerd ook! Ik hoop dat het genieten een beetje lukt?! liefs...
meid ik hoop dat die kleine zich vasthoudt, het is je echt gegunt na al die narigheid! Alvast proficiat en lekker rustig aan doen
LiedjePietje!! Gefeliciteerd!! Wat supergoed nieuws kreeg jij vanmorgen op de vroege morgen! Ik snap precies hoe je je voelt! Mijn eerste zwangerschap is met precies 5 weken in maart gestopt :'( Zonder menstruatie ertussen ben ik nu weer zwanger geraakt!! Wij kunnen ons geluk niet op!! en wat is het nu anders deze keer! Ik voel me nu zoo zwanger! Maar ook mijn vriend houdt nog een slag om de arm...Hij houdt nog steeds in zijn achterhoofd dat het wel eens weer fout kan gaan. Maar daarop antwoord ik dan weer: het kan Altijd fout gaan... Maar laten we het niet hopen Eergister heb ik een mooie echo gezien MET kloppend hartje Ben nu ongeveer 6 weken, dus nog heel lang tot de magische 3 maanden, maar we hebben goede hoop dat het nu wel goed gaat!! Ik hoop zo ontzettend voor jullie dat het deze keer wel goed gaat! Nogmaals gefeliciteerd en inderdaad: Laat het maar 3x scheepsrecht zijn!! Liefs Ananas89
Debski. Dank je wel! Ananas. Ow wat heftig voor je dat jij het ook mee hebt moeten maken! Maar wat ontzettend goed dat je al zo snel weer zwanger bent! En dat je al een kloppend hartje hebt gezien!!! Dat wil ik ook Daar droom ik echt van. Bij mijn vorige kindjes heb ik geen kloppend hartje gezien, dus dat alleen al zou me hoop geven! Spannend zeg! Hopelijk gaat het nu gewoon goed bij ons beiden! Liefs...
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik wil er wel even op wijzen dat dit echt een felicitatietopic is. Elders op het forum kan je kletsen Kwebbel
YEEEEY!!! gefeliciteerd! bij mij is het ook 2 keer misgegaan, en ik hoop maar dat het waar is van dat 3 x scheepsrecht
Wow Durkje. Spannend he! Hoe was de echo? Wat heftig dat je je kindje met 7 maanden bent verloren! Ongelooflijk! Hopelijk gaat het dit keer goed! Bedankt voor alle felicitaties. Heel lief!