Ik was net in mijn pauze even lekker naar buiten, een stukje lopen, tot het opeens heel erg in mijn rechterzij/rug schoot, zo erg dat ik er echt heel misselijk van werd en bijna zwart zag voor de ogen. Vorige week veel bandenpijn gehad, en dit voelde heel anders. Het was net weggezakt, maar voel het nu weer terugkomen, ook nu ik gewoon zit. Het zit echt in de zij en straalt uit naar de achterkant. Als ik normaal (als ik niet zwanger ben..) wel eens steken in de zij hebt, dan straalt het meer naar voren toe uit. Iemand enig idee waar dit vandaan komt?
Ik heb dit ook sinds gisteren. Geen idee wat het is of waar het vandaan komt. Ga morgen denk ik de vk even bellen.
Ik ben toevallig vandaag bij de vk geweest en volgens haar kan het eraan ligge dat je spieren gevoelig zijn voor kramp. Heb nl ook snel last van bandenpijn en van de groei van de baarmoeder. Ze raadde me aan om magnesiumtabletten te gaan slikken, dat wil nog wel eens helpen! Ben benieuwd wat er bij jou gezegd wordt, hou me op de hoogte en succes!
Nou ik heb net de vk gebeld, ben nog een beetje geïrriteerd... De stagiaire nam op en gaf mij het advies om paracetamol in te nemen, ook toen ik zei dat ik niet meer kan slapen van de pijn en dat ik er misselijk van word. Ik ga denk ik morgen maar langs de huisarts.
Nou zeg, wat een raar advies! Mischien inderdaad wel even slim om de huisarts te bellen ogf om terug te bellen naar de vk, en zorgen dat je de stagiaire niet aan de lijn krijgt! Ik weet dat toen ik zei dat ik er misselijk van werd, ik wel meteen even langs mocht komen! Sterkte!
Ik ben net terug van de huisarts. Ze zei idd dat het waarschijnlijk m'n spieren zijn en dat je zwevende rib dan voor een kneuzing kan zorgen. En moet vanmiddag voor de zekerheid langs het ziekenhuis om mijn urine op de kweek te laten zetten.