hoi dames! ik probeer nu meer dan jaar om zwanger te worden. De laatste tijd is heb ik last van een onregelmatige cyclus. Ik heb een tijd gehad dat ik op dag 35 mijn menstruatie kreeg, maar de laatste tijd schommel ik tussen de 30 en soms 40 dagen. Ik heb deze maand geen ovulatietesten gedaan of temperatuur bij gehouden. Ik denk wel mijn ovulatie te hebben gevoeld ik voelde op dat moment scherpe steken in me onderbuik bij me eierstokken?, maar zeker weten doe ik niet. Ik geloof dat ik mijn eisprong nu 17 dagen geleden heb gehad. Ik zit nu op cyclus dag 29 Toen ik gister ochtend wakker werd zag ik dat er helder rood bloed in mijn onderbroek zat. Ik heb de dagen ervoor helemaal niet het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden en ook helemaal geen krampen gehad dus mijn menstruatie kwam eigenlijk best wel onverwachts. Ik heb nu nog steeds een klein beetje bloedverlies er gister lekker er ook kleine, donkerrode sliertjes tussen mijn urine te zitten. Zou het kunnen dat ik misschien toch zwanger ben of is dit mijn menstruatie? mijn symptomen nu zijn: - steken in de zijkant, steken bij eiertstokken en boven mijn navel. - meer bultjes bij tepel - dingen vergeten ( weet niet of dit een symptoom is haha) - opgezette buik. - droge ogen
Tja, je 'symptomen' kunnen zowel van een zwangerschap als een menstruatie zijn.... dus ik denk testen? Maar ik zou er niet te veel van uitgaan, het klinkt wel heel erg als een 'gewone' menstruatie... Liefs,
Ja het kan beide kanten op als je bloedverlies alleen een beetje in je onderbroek zat en nu ook weinig? Ben je gewent dat het veel meer moet zijn? Moeilijk kan een innesteling zijn maar ook dat je ongesteld geworden bent. Je kan een testje proberen als het bloeden niet erger word. Sucses!
Bedankt voor jullie reactie! Gister was het wel iets meer dan vandaag, maar normaal ben ik gewend dat ik tijdens mijn menstruatie veel meer bloed verlies en meestal is het ook donkerrood en zitten er stolsels tussen. Ik heb de dagen ervoor dan ook echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden ik ben dan sneller moe, heb vermoeide bovenbenen ben dan ook echt niet te genieten en op het moment dat het gaat komen krijgen ik erge krampen in mijn buik en dan weet ik ook dat ik ongesteld ben geworden, maar nu had ik dat helemaal niet dus zag het ook niet aankomen haha Zou het te vroeg zijn om nu te testen? Ik heb nog geen test gekocht omdat ik het zonde vind om deze maand ook weer zwangerschapstesten te kopen terwijl het weer gewoon mijn menstruatie is. Ik ga er ook maar van uit dat het mijn menstruatie is, maar stiekem hoop je toch dat het niet zo is haha
Dit heb ik precies zo gehad, ik had die bloeding wat niet eens heftig was maar 2 dagen en had daarvoor echt geen idee dat ik ongesteld zou gaan worden want had geen krampen niks, dus ik dacht ook zwanger te wezen maar was gewoon ongesteld, en nu na paar maanden nog steeds elke maand ongesteld alleen voel ik nu wel van te voren dat ik ongesteld ga worden haha. Succes en hoop dat je ook zwanger gaat worden.
Het was ook gewoon mijn menstruatie ben er denk ik te veel mee bezig haha want ik heb een paar dagen daarna nog een test gedaan en die was negatief