Blaasonsteking , miskraam of ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pluisjee, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    #1 Pluisjee, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
    Hè meiden ,

Ik weet jullie zijn geen dokters maar wil gewoon even me ei kwijt.
    Gister ga ik op me werk naar de wc en de schik van elke vrouw: bloed.
    Gelijk in paniek de fertiliteitspoli gebeld en mocht gelijk komen.

We zagen op de echo een klein vruchtzakje , maar toen ze in zoomde ook een kloppend hartje. Voor het termijn zag dit er top uit. Waarschijnlijk alleen 1 of 2 dagen korter zwanger.

Ze kon niet zien dat het bloed uit de baarmoeder kwam , maar waar het wel vandaan komt geen idee..

Opzich valt het nog mee , in me inleg kruisje hooguit paar druppels. Maar als ik heb geplast heb ik wel redelijk wat bloed verlies. Het maakt me erg bang want ik heb net een MK achter de rug.

Ik heb niet echt buikkrampen , wel iets een rommelend gevoel. Moet wel veel plassen , geen kleine beetjes of iets dergelijks.
    Mijn vriend dacht dat het misschien een blaasonsteking is.

Ik heb even goede verhalen nodig , ja ik weet het kan een miskraam zijn die net begonnen is en daarom zag ik het hartje nog goed. Maar ik wil even positieve verhalen ik maak mezelf helemaal gek namelijk.

Wie oh wie heeft ervaring hierin ?

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Mijn vriendin had het laatst ook, bleek een flink verwaarloosde blaasontsteking. Ze had er zelf niets van gemerkt behalve bloedverlies... Misschien ff urine lagen checken bij de huisartsenpost?!?

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nu al bijna 4 weken steeds rood roze en bruin.
    2 echo's gehad beiden goed en kindje goed gegroeid. Het schijnt vaak voor te komen doordat je baarmoeder beter doorbloed is of een adertje wat knapt, dat laatste denken ze bij mij.
    Logisch dat je schrikt, ik schrik er ook nog steeds van. Hopelijk bij jou ook iets onschuldigs!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff pluisje uitgerekend jij moet dit weer hebben :(
    Moeilijk meid...... Het kan alle kanten op. Misschien eens een plasje brengen naar je ha voor de zekerheid.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik zou idd even je urine bij de huisarts brengen.

ik heb in deze zwangerschap ook blaasontsteking gehad en begon met wat lichte pijn. op een gegeven moment kon ik amper lopen zo zeer deed het. ik dacht dat het bekkeninstabiliteit was maar bleek blaasontsteking.

ondanks het bloedverlies heb je nog steeds een kloppend hartje. houd de moed erin en breng je urine even weg. wellicht is het blaasonsteking.

de gewone klachten van blaasontsteking zijn er vaak niet door de zwangerschap

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Thanks meiden , heb met vriendlief afgesproken dat als ik morgen ochtend nog last heb naar de Hap ga met een plasje.

Je wordt er gewoon heel onzeker van , eigenlijk is het achteraf minimaal alleen tijdens plassen wel veel. Heel afentoe een drupje in inlegkruisje maar is tot nu toe bijna nog geen kwart bijelkaar.

Aaaaah is gewoon killing!!

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Met helder bloed heb ik geen ervaring, maar heb wel al een paar keer flinke slijmdraden ( echt vrij veel...) waar bruin/rood in zat. Ik ben daar ook compleet van in paniek geraakt. Laatste keer was afgelopen donderdag, afscheiding zelf was toen oranje achtig. Vrijdag een prachtige echo met een druk dansend kindje, en perfect kloppend hartje.
    Ik heb toen ook aan de echoscopiste ( was in het z'huis) gevraagd hoe het kan, en wat het is. Ik was namelijk bang dat het de slijmprop was. Was niet het geval, en ze weten vaak geen oorzaak te vinden. Schijnt bij heel veel vrouwen voor te komen, alleen vrouwen met een minder lange medische geschiedenis maken zich er minder zorgen om, en daar hoor je het dus minder vaak van.

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland

Dankjewel meis , ja heel vervelend , na geen seconde gehuild te hebben kwam net alles eruit. Ik ben gewoon heel bang.

Tuurlijk ik heb vrijdag een heel piep klein wurmpje gezien met een kloppend hartje , zo bijzonder maar het is zo pril.

Bloed is gewoon dood eng , elke keer als ik naar de wc ga ben ik doodsbang en raak steeds verdrietiger als ik geplast heb.

Dinsdag weer echo mits ik dit weekend geen buikpijn of stolsels of iets dergelijks ga verliezen.

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat fijn dat bij jou alles goed is !!
    Hier is het dus echt bloed tijdens plassen en daarna een paar druppeltjes. Ik vind het gewoon heel eng. Ookal heb ik een vruchtje met kloppend hartje gezien ik ben er niet gerust op. Is nog zo klein , zo pril.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap zonder bloed e.d. ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:( heb het echt met je te doen...... Even afwachten..... Ik duim voor je!

11. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik denk dat het een MK word ik begin veel meer bloed te verliezen en krijg krampen nog niet heel pijnlijk wel vervelend. Ik ben helemaal stuk weet even niet wat te doen maar MK wordt het bijna wel zeker :(

12. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach lieverdje toch. ... Dikke knuffel voor jou!

Probeer je in te stellen op het ergste, dan ben je gevoelsmatig voorbereid daarop. Dan kan het enkel meevallen als er toch niets aan de hand blijkt te zijn. En dat is zeker nog wel mogelijk hoor, je zult niet de eerste of de laatste zijn bij wie de eerste periode wonderbaarlijk en bizar verloopt. Maar wil je geen valse hoop geven dus je kunt je beter voorbereiden op het ergste helaas... Veel sterkte!

Stel dat het mis is he, bij een volgende zwangerschap moet je de gynaecoloog vragen om Utrogestan (progesteron tabletten). Progesteron houdt de baarmoeder rustig en zorgt voor een gezonde normale werking ervan. Bij herhaalde miskramen is dit een veel gebruikt middel.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:( ach meid....... Weet niet zo goed wat te zeggen... Je kan ook zo weinig zeggen, sterkte meid.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hè meiden.

Wat lief jullie berichtjes , je kan ook weinig zeggen helaas. Weet zelf ook nooit wat ik moet zeggen.

Nou van 14-17.30 ongeveer kroop ik over de grond , veel bloed verloren. Eigenlijk vrijwel geen stolsels kleine stukjes maar echt niet heel veel. Was zo pijnlijk dat vriendlief echt een dokter wilden bellen. Ik ben onder de douche gaan staan daar een hele tijd gezeten en ik kom er uit krijg 1 goede kramp verlies plas bloed snel weer afspoelen. En tot nu toe geen last meer geen kramp en een heel klein beetje bloed verlies.

Het lijkt wel of het klaar is , heel vreemd. Durf het niet te snel te geloven want ik weet 100 % zeker dat ik niks groots ben verloren en dus ook geen vruchtje en vruchtzakje. Heel vreemd.

Morgen ochtend wel gelijk de poli bellen.

Wat een spanning dit zeg bah...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt heftig meid....:( eerlijk het klinkt niet goed ... Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is maar het kan ook een begin zijn van....

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Tsja daar ben ik ook dus bang voor het begin van, morgen dus gelijk poli bellen om te kijken. Vind het zo vreemd allemaal.

Ben gewoon heel bang :( lig nu lekker op de bank met een deken maar ben er niet gerust op bah bah bah. Ik hou jullie morgen op de hoogte.

Xx

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zeker morgen bellen meid..... ;) knuffel.

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    10.15 echo spannend ik bereid me op het ergste voor kan het altijd mee vallen. :(

19. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Wat naar allemaal zeg.. Ik gun het je ontzettend dat het toch goed zit!! Nog een half uurtje.. Ik duim voor je! Heel veel succes straks en hopelijk zie je toch een mooi kloppend hartje!

20. Amare

Amare Niet meer actief

Ik duim voor een goede echo!

Deel Deze Pagina