Vandaag mijn eerste moederdag! Nadat ik even mocht uitslapen kwamen man en zoon naar boven met een ontbijtje en een hele mooie tekening!! Maurits had er zelf op gekrabbeld en papa had zijn handjes getekend . Erg leuk. Hoe is jullie eerste moederdag begonnen?
De eerste onofficiële Moederdag is vandaag ! Ik heb van vriendlief een ontbijt op bed gekregen en een kop koffie.
Ik ben heeeel erg verwent maar dat komt mede doordat mijn moeder is overleden en vorig jaar mijn oma heb het op deze dagen altijd extra moeilijk. Ik heb een luchtje en een fles drank gekregen en ook nog een ontbijt
Net die ene keer dat ik géén luier alvast onder de bips leg, schijt Xavi zijn hele slaapzak onder. Hij dacht zeker: 'Even wat leuks voor mama kleien voor moederdag'...
Ik mocht uitslapen, maar was natuurlijk om half 7 klaar wakker haha. Toen is ml beneden de fles gaan geven en heeft een ontbijtje gemaakt. Daarna met zn drietjes gezellig in bed gegeten.
Hihi. Ik heb ook al een "cadeautje" gehad van dochterlief, en ze heeft gister spinazie op, jeej Verder begon de dag gewoon als elk vrij weekend. Man is werken en smurfje wordt kwebbelend wakker. Ze heeft me zelfs een beetje laten uitslapen. Ze werd om 08.00 wakker.
Hihi die begon 5 jaar geleden met een flesje vermoed ik Heb toen een mooi fotoalbum gehad van manlief.
Mijn vriend moest werken in het ziekenhuis helaassss.... Maar geheel tegen de verwachtingen in kwam hij me voor vertrek wakker maken met de voetjes van onze zoon in gips en een prachtig gouden kettinkje! Straks komen mijn moeder en zusje voor high tea. We zijn voor het eerst allerdrie mama.
Wij doen al jaren niet aan moederdag. Wat wel apart was... Ik doe sinds Robin een bepaald ritme heeft zijn ochtendfles tussen 6 en half 8, of ik nou vrij ben of werk. Vandaag hoorde ik m, wilde ik eruit gaan en toen was mijn man al bezig. Heerlijk even verder geslapen dus.
Mijn moederdag begin om kwart voor 7. Had vriendlief laten liggen maar zijn telefoon ging dus dacht dat het belangrijk was aangezien niemand om 7 uur belt. Toen is die opgestaan en moest ik me verstoppen. Daarna kwam die aan met een bos witte rozen met roze acces. een bos rode rozen. 2 flesjes parfum van bruno banani, zo een munt van choins met 2 voetjes en op de achterkant gegrafeerd in het latijn; vanuit het diepst in mijn hart. En het snoepje op de taart was natuurlijk de 1e prachtige tekening van dochterlief. Moest toch wel een traantje laten had gedacht dat die me zou vergeten en dan zo verwend worden!!!
Hier ook eerste moederdag. Vannacht heb ik gewerkt maar toen ik thuis kwam hadden vriendlief en zoonlief 3 cadeautjes voor me en een hele lieve kaart! Super!!
Man heeft dochter uit bed gehaald, verschoond en bij me gelegd voor de eerste voeding. Daarna heb ik voor het eerst heerlijk verder geslapen terwijl man zich bezig hield met onze dochter en mijn ontbijt. Toen ik weer wakker werd stonden er croissantjes, chocoladebroodjes, koffiebroodjes, thee en een vers sapje en was de hond al uitgelaten. Gisteren bloemen en een grote kaart gekregen. Krijg nog een cadeautje maar dat vind ik niet zo belangrijk. Voel me erg verwend op mijn eerste moederdag. Wel ben ik me ervan bewust dag voor sommige vrouwen deze dag moeilijk is omdat zij bijvoorbeeld hun kindje moeten missen, alleen in hun hart mama kunnen zijn of hun eigen moeder moeten missen.
Ik heb er gelukkig al weer een aantal mogen meemaken, maar de bijzonderste was toch wel 3 jaar geleden, toen werd ik moeder van ons 2e kindje.
Een zoon die om papa riep maar die kwam hem niet halen, lag op zolder. Dus ik er heen, huilen want hij wilde papa. Beetje opgeruimd mocht toch zoon uit bed halen en die wilde naar zolder. Komt man 5 min later met hem beneden en zegt, "had je mij niet even kunnen laten liggen!" (Het was "al" 8 uur en hij lag al om 22.30) Dus ik vraag hem, " is het vaderdag vandaag dan?" Jezus, waar slaat dat nou op!!!! Uiteindelijk wel ontbijt op bed gebracht maar de tekening van zoon niet. Die heb ik 1,5 uur later dus maar aan zoon gegeven en gevraagd of hij dat nog aan mama moest geven??? Baal op dat soort dagen wel eens dat mijn man totaal niet attent is!
Hier loopt Moederdag iets anders dan we allemaal verwacht hadden.. Onze uk besloot dat Moederdag om 03.21 uur begon, maar daar waren wij het niet zo mee eens.. Helaas was hij klaar wakker.. Mijn man is uiteindelijk om 5uur met hem naar beneden gegaan en ik mocht blijven liggen. Toen ik eenmaal wakker was, lagen beide heren beneden op de bank te slapen. Dus man wakker gemaakt en naar boven 'gestuurd' en de Uk in bed gelegd.. Ik laat ze maar even bijslapen.. Dus ipv ontbijt op bed heb ik de tafel al gedekt voor als ze wakker worden. Daarna gaan we weg, maar ik mag niet weten waar heen.. Andere Moederdag dan anders, maar dat heeft ook wel wat haha
Hier werden we samen wakker, en moest ik in bed blijven haha. Kreeg toen later een ontbijtje op bed, met een mooie geschilderde tekening van mijn kleine mannetjes met hun handafdrukjes en die van mijn man erbij. Van mijn oudste nog een mooie knutsel van de peuterspeelzaal.