Vraagje voor rokers

Discussion in 'De lounge' started by Loesje86, Mar 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik ben weleens benieuwd naar wat jullie roken! En zeker nu de prijzen enorm gestegen zijn... Wat zijn nu een beetje de goedkoopste buiten die van de aldi en liddl en zelf maken? ;)

2. anjamones

anjamones Fanatiek lid

Jul 14, 2012
    1,099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    mijn man rookt tegenwoordig electrisch :D veel gezonder, op en duur goedkoper en heeft geen zin meer in een gewone sigaret :D

toch wel heel trots, haha

3. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Tsjaa ik rook L&M...7,50
    Niet echt goedkoop dus zeg maar..

En ik heb bij de goedkopere vaak dat het na 2 sigaretten lijkt alsof je 3 pakjes Achter mekaar heb weg zitten stomen.. Niet fijn haha

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mijn man is van 4 pakjes naar 2 gegaan in de week. hij rookt ruba.

5. Lindanails

Lindanails Niet meer actief

Een vriendin van mij ook! Ze zegt dat ze goedkoper uit is met de electronische sigaret. (zelf geen idee ben een niet roker)

6. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ik koop potten L&M shag en draai nou ja schiet ze zelf doe circa 3 weken met een pot!
    Normaal waren dat 5 pakjes in de week!

7. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

Feb 23, 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
  8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit rookte wij ( nu inmiddels alleen man )
    Ook en hij doet ook bijna 2 weken met een pot.
    Maar zo'n pot kost 16 euro en filter 1,49.

En hiervoor rookte hij de pakjes L&M en die kosten 7.50 en daar rookte hij er 1 van op een dag.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Wij maken zelf sigaretten. Eerst is het echt enorm ranzig, maar dat went heel snel.
    Ik rook alleen niet zoveel, alleen als ik zin heb. In het weekend rook ik wel meer. Maar op zondag soms bijvoorbeeld weer helemaal niet.
    Zelf maken is wel het goedkoopste denk ik (behalve stoppen natuurlijk hahaha).

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    Ik rookte tot aan de zwangerschap camel orange. Ben nu al een poosje gestopt en hoop nooit weer te beginnen men wat stinkt dat.
    Vriend rookt halfzware van nelle en camel hoop dat hij binnen kort ook een poging gaat ondernemen geloof dat een pakje camel nu 6.60 of zo.

11. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Marlboro 6 euro per dag.
    Ik wil gaan stoppen maar ik sta er nog niet voor de volle 100 procent achter.. Hoop de kracht gauw te hebben om ermee te stoppen.

12. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik rook 2 pakjes marlboro light per week. Heb ik weet niet hoe vaak stop pogingen gedaan en hielp niet kwam kilo's aan.
    Het enige moment dat ik gestopt is toen ik zw was en helaas na 10weken miskraam,daarna nog 4 weken volgehouden om niet te roken, maar was niet te doen gign weer eten,dus nu rook ik weer :p

Vroeger rookte ik ook chesterfield/camel/ pall mall

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik klik ze zelf, menthol filters a 2 euro en een pot shag van 15.75 nu.. Camel blauw.
    Daarnaast rook ik elektrisch, om zo steeds minder sigaretten te gaan roken, ook menthol;)

14. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

Jun 15, 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Camel, om maar te zwijgen over de prijs! ;)

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

voor de zwangerschap elixyr of hoe schrijf je dat? en marlboro want elixyr hebben ze niet in de AH

nu weer begonnen toen baby werd opgenomen en nu vooral samsung tabak en af en toe elixyr en marlboro

16. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    2,951
    0
    36
    Veluwe
    Rookte eigenlijk al heel wat jaren Samsom shag, ongeveer 3 pakjes per week.
    Maar tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar Chesterfield sigaretten, a 6,50 per anderhalve dag. Maar daar moet ik heel erg m'n best voor doen om er zo lang mee te doen ;)

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Oef ben ik blij dat ik alleen een gezelligheidsroker ben als ik deze prijzen lees!
    Heb een jaar geleden een pakje sigaretten gekocht in Duitsland voor ik meen 4 euro, en hij is nog niet op :D.

18. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

In dat geval zou ik een alternatief voor die gezelligheid zoeken ;) Met de wetenschap dat het 8 jaar duurt voordat sigarettenteer uit je longen is ;)

19. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Jezus die prijzen zijn niet normaal!
    Ik ben gestopt toen ik zwanger was van de oudste, toen kostte een pakje L&M iets van 4.70. Is bijna 2,5 jaar geleden.
    Wij zouden het nu echt niet meer kunnen betalen!
    Vriend rookt nog wel, Van Nelle shag, 1 buil doet hij 5 dagen mee.

20. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik rook zelf niet ( man ook niet) maar die electonische sigaret zag ik laatst liggen bij de wiebra en niet duur. Maar deze kon je niet opladen.

Je kan er xx aantal keren aan zuigen/haaltjes/trekken ( geen idee hoe je het noemt ;)) wat gelijk staat aan xx aantal sigaretjes.

Share This Page