Mag ik even klagen hier?

Discussion in 'De lounge' started by Faye80, Mar 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik snap je helemaal!
    Dit weer ben ik ook zoooo beu.
    We hebben nu mogen proeven van het heerlijke lente weer en nu weer ijs koud en sneeuw.
    Ik verlang er zo naar om met mijn meisjes lekker naar de speeltuin te gaan en daarna bv een ijsje eten op een terrasje.
    Naar het park en eendje brood voeren enz enz enz...
    Nu is het gewoon helemaal niks.
    De kou neemt zo wat bezit van je lichaam.
    Mijn oudste wil nu zelfs niet eens buiten spelen door de kou en ze is echt een buiten kind.
    De jongste moet geregeld huilen door de kou.
    Laat het lente weer maar gauw komen!
    Iedereen voelt zich dat veel beter en je kan gewoon veel meer.
    De winter heeft lang genoeg geduurd!

2. Faye80

Faye80 Actief lid

Apr 13, 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Toch fijn om te weten dat ik niet de enige ben die de winter helemaal beu is.

En ja, ik tel mijn zegeningen zeker! Iedere avond zelfs weer. Onze weg om kinderen te krijgen was namelijk lang. Inclusief IVF behandelingen, dus ik weet waar ik over praat. Uiteindelijk werd ik van beide kinderen toch spontaan zwanger van de 2e zelfs 3 maanden na mijn bevalling van de eerste. De jongste is met een zwaar hart probleem geboren en heeft weken op de ic gelegen, hij heeft het ternauwernood overleefd. Dus ja, ik tel mijn zegeningen zeker, elke dag weer!!!!!!!!!!! Laat dat duidelijk zijn!
    En toch valt het me soms allemaal ontzettend zwaar. Vooral de dagen dat we niet weggaan/ kunnen. Mijn oudste is ook niet helemaal fit dus om dan in deze kou even lekker naar buiten te gaan lijkt me geen goed idee.

Inderdaad, ik kan ook niet wachten op heerlijk zonnig lenteweer. Lekker naar buiten op slippers, zonder jas, en de kindjes zonder al die toestanden van sjaaltjes, wantjes, mutsjes, voetenzakken in de wagen en dan houden we het uren vol hoor! Ik wordt al vrolijk van het idee alleen al.

Nu ik het zo schrijf weet ik zeker. Ik heb gewoon een winter depressie! haha. Ik heb zon nodig!!!

Share This Page