Wat drink jij? Koffie of thee? Zwart of met een suikerklontje en melk? Ik drink zelf mijn koffie zwart en hoe sterker hoe beter . Thee vind ik niet lekker en koffie is lekkerder met een sigaretje erbij haha. Ben benieuwd.
Ik drink eigenlijk alleen thee . Als ik koffie drink is het cappuccino of een latte maar dat is echt maar eens in de twee weken of minder. Wat voor thee ik drink is verschillend, kruidenthee, rooibos thee, zwarte thee, groene thee etc. Hou er allemaal van . Meestal zonder suiker of soms met honing.
Koffie. Zwart, graag (op het werk start ik met espresso, overigens. Maar dat komt omdat het dan 07:00 is...)
Hier drink ik alleen thee! Liever een smaak/kruiden thee ipv gewone thee en earl grey vind ik ook niet lekker.
Thee, maakt ook weinig uit welke smaak (alleen brandnetel en meloen vind ik niet te pruimen). Koffie krijg ik dus echt niet weg. Al vind ik de geur ervan wél weer heerlijk. Vooral van die zakken koffiebonen... Latte Macchiato vind ik dan wel weer lekker!
Ik lust geen koffie. Ben een echte kruidentheeleut. Zonder suiker trouwens. Muntthee is momenteel mijn favoriet.
Beide. Koffie drinkt ik met suiker en melk. Thee zonder iets erin maar mijn thee moet niet kei lang trekken
's Ochtends koffie (met een zoetje) 's middags thee (meestal groene thee) na het eten 1 of 2 kopjes koffie daarna weer thee
Thee, zonder suiker! Drink vrijwel alle soorten thee met favorieten als groene thee, muntthee en rooibos. Lust echt geen koffie.. Krijg echt de rillingen van die lucht alleen al haha.
Thee alle soorten koffie ook alle variaties zonder suiker En als het zo koud is als vandaag lekker een beker warme cacao!
Geen koffie en wel thee (maar niet heel erg veel) Ik drink graag 'gewone' thee: breakfast thee, Earl Grey, Lady Grey maar ook Rooibos en Groene thee met citroen of gewone citroen. Verdere smaakjes zijn meestal niet aan mij besteed. Ik doe er ook niets in.