Wat heerlijk dat je een goede nacht gehad hebt! Maakt de dag weer helemaal goed he! Wel minder dat je man het weekend weg is,kan me helemaal voorstellen dat het dan even doorbikkelen is maar het blijft lekker weer dit weekend dus misschien kun je een badje opzetten voor je meisje en zelf leker relaxen als ze in het badje speelt. Lekker een rustig weekendje van proberen te maken Hier ook een goede nacht gehad! Wel geregeld wakker door de oudste die steeds nachtmerrie's had Vond het zo zielig want ze lag echt te schreeuwen en te huilen in haar slaap. Maar buiten dat om heb ik wel goed geslapen en eindelijk eens geen gekke dromen. Hier is het weekend al soort van begonnen. Mijn oudste was gisteren heel hard gevallen met rolschaaten op school,precies op haar stuitje en ze had zo'n pijn vanmorgen dat ik haar maar ziek gemeld heb. Ze heeft maar een half dagje school en voor die ene keer had ik zoiets van blijf dan maar lekker thuis en even een dagje kalm aan doen. Laat haar eigenlijk nooit thuis mits ze echt ziek is maar ja,ik vind het ook zo wat om haar met veel pijn naar school te sturen en tja,voor 1x dat halve dagje missen... Hier verder nog geen flauw idee wat we vanmiddag kunnen gaan doen. Zal wel een beetje aanrommelen worden thuis. Baal zo dat onze tuin nog niet af is en een grote zandbak is anders kon ik lekker het badje opzetten en vullen en konden ze er lekker in plonsen vanmiddag maar helaas... Dadelijk even boodschappen doen als dat lukt. Moet lopend en dat vind mijn buik niet zo leuk dus hopen dat ik dat stuk kan lopen en anders maar even mijn moeder bellen of ze wat kan brengen vanmiddag. Maak er een fijne dag van meis! Geniet lekker van het mooie weer en je meisje!
Hier weer een heerlijke dag en goede nacht gehad. Het bikkelen viel reuze mee. Heb je nog kunnen genieten van het lekkere weer, ondanks de zandhoop? HOop het. En hoop dat de nacht ook weer ok was!!
Wat fijn dat het bikkelen mee viel! En super dat je weer een goede nacht gehad hebt Hier vandaag een heerlijke dag gehad,lekker weg geweest en pas laat thuis,zeker voor de jongste (oudste is logeren) en die ligt nu pas net een half uurtje gedoucht en wel in haar bedje. Nu even lekker bankhangen en mijn voetjes omhoog doen want ik heb olifanten pootjes gekregen vandaag haha. Afgelopen nacht heb ik helaas minder geslapen. Het is best warm nu op onze slaapkamer en ik kon mn draai maar niet vinden. Mijn oudste sliep een nachtje bij mij in bed en die was ook al erg onrustig met slapen,die droomde steeds over haar zusje en ging over speelgoed afpakken of iets haha,maar ja,ze trapte steeds tegen mn benen aan dus echt rustig lag ik niet Ben er toen even uit gegaan,wat gedronken beneden en toen weer naar bed maar toen was het al licht aan het worden dus kon ik niet echt meer slapen. Maar vannacht nieuwe kans en morgen kunnen we lekker wat uitslapen aangezien onze jongste een kleine uitslaper is dus dat is dan wel lekker
He Spitsmuis, hoe is het nu? Gaat het slapen goed? Hoop het zo voor je. En ik las dat de nesteldrang ook al lekker toesloeg hier was die maar van korte duur, vorige week even. En nu heerlijk een beetje rondhangen thuis, wat kleine dingen doen, veel lezen. En als die zon nou weer gaat schijnen, lekker buiten zitten!! Sterkte!
De nachten zijn weer ellendig. Word weer heel vaak wakker,nu door het maagzuur. Ondanks dat ik trouw antagel inneem voor het slapen gaan word ik 2 uur later wakker met vreselijke maagzuur dat echt mijn mond bijna in komt... Zo smerig!!! Dus kan er dan weer uit om nog een keer antagel te nemen . Ook moet ik er minimaal 3x uit om te plassen en intussen gaat het maagzuur gewoon door. Eergisteren was ik helemaal gesloopt door mijn poetsbuien 2 dagen lang Kon echt niet meer,vreselijk was dat! Gelukkig gisteren een hele goede dag gehad en leuke dingen gedaan met de kindjes en ons nichtje. Het was buitenspeeldag dus we zijn daar heen gegaan en zijn dan meer dan 2 uur geweest,toen waren de kids dood op Heb ze lekker laten uitrazen haha. Lagen ook lekker op tijd in bed gisteren en mijn man had avonddienst dus had even lekker wat uurtjes voor mij alleen. Maar dan heb ik de rust en tja,dan ga ik me toch zitten vervelen Dus een filmpje gehuurd en lekker op de bank gaan liggen maar kon maar niet in de film komen dus uiteindelijk maar de laptop gepakt en even zitten prullen en wachten tot mijn man thuis kwam. Die was pas om 23.00uur thuis ppfff.... Kwam hij thuis had hij een big mac voor me meegenomen omdat ik van de week eens had gezegd dat ik daar wel weer eens trek in had. Ik die lekker zitten op eten maar ja,vannacht natuurlijk op de blaren mogen zitten Heeeeel veel last van maagzuur,het eten kwam ook steeds omhoog omdat de kleine lekker bezig was met trappelen tegen de maag aan Dus tja,veel wakker gelegen maar nu toch wel een beetje mijn eigen schuld natuurlijk haha. Vanmorgen nog op controle geweest bij de gyn en alles was perfect in orde. Bloeddruk prima,kindje doet het super goed,echo gehad en lekker kunnen gluren naar ons meisje. Nog even gekeken of het nog steeds echt een meisje is en jawel,overduidelijk een meid Hoe gaat het met jou? Trek je de laatste loodjes nog een beetje? Gaat voor jou niet gek lang meer duren he Gaat het slapen nog goed enzo?
He hoi Ik duik er al bijna in voor vandaag. Net nog eventjes buiten geweest, extra frisse neus. Vannacht slecht geslapen maar vandaag in de ochtend (dochter op school) en tussen de middag nog even geslapen. Hopend dat dat mijn slaap voor nu niet heeft aangetast! Ben erg toe aan dat het maar komt - veel harde buiken en ook soms pijnlijk, hopen maar dat dat een goed doel dient! Slaap lekker voor straks (en ja, eten net voor het slapen, zeker een big mac is heerlijk, maar niet echt denderend voor het maagzuur. het indalen heeft bij mij echt zo veel geholpen tegen het maagzuur! hopen dat jullie meid snel mag dalen!!!)