Vandaag heb ik al mijn kerstpakket gehad Het wordt elke jaar steeds vroeger. Heb hem nog niet open gemaakt wacht gezellig tot mijn mannetje thuis is
Nou dat is wel erg vroeg! hihihi mijn mannetje zei dat de zijne 9 dec zou komen, dat vind ik al vroeg. hihihi ik krijg hem 22 december.
inderdaad vrij vroeg maar wel altijd leuk had er vorig jaar 4 gehad dat is het leuke als je bij verschillende bedrijven werk
Niet zeuren, jij krijgt er iig nog 1! Ik heb nog nooit een kerstpakket gekregen. Om een of andere reden deden mijn werkgevers daar nooit aan. En ik vind dat juist zo leuk!
Het is ook zeker leuk om een pakket te krijgen.. Maar had nog niet op gerekend dat ik hem vandaag hem mee kreeg. Wel leuk hoor.
Ik laat de pakketten pas 12 december bij ons bezorgen en dan geven we ze uit wanneer we personeels/relatie uitje hebben. Ik vind het nu wel erg vroeg ja!
Zitten er bij jullie nou altijd leuke dingen in? Wij hadden vorig jaar een Kika kerstpakket. Er ging dus een gedeelte naar het Kika fonds. Dat vond ik ook wel een mooie gedachten. Het pakket stelde niet zoveel voor, maar het goede doel was in ieder geval gesteund. x Linda
Bij ons is het een eet/drink pakket. Ik werk voor DEEN dus allemaal DEEN merken zit erin. Wel goed gevuld hoor. Bier, Wijn, Chips, Borrelnootjes, Chocolade, Banketletter, en nog veel meer
Das vroeg nu al je kerstpaket maar atijd even zo leuk om te krijgen. we hadden vorrig jaar een koffie en thee paket echt alleslei lekkernijen erin voor bij de koffie en thee glazen, mokken verschillende smaken en soorten koffie en thee echt super leuk. Ben benieuwd wat het dit jaar is.
Ik hoorde op me werk al wel speculaties over wat het zal zijn dit jaar, dat is altijd wel grappig. Ben benieuwd, wij werken allebei voor hetzelfde Zweedse bedrijf en er is meestal wel iets leuks, maar dan wel gelijk dubbel Gr. Cellie.
ben benieuwd wat het ditjaar is.... vorig jaar en dat jaar ervoor waren het cadeaubonnen van de v&d toen wist ik alleen niet zo goed wat ik ermee moest! hihi dit jaar zal het wel iets anders zijn !hihi en nu wet ik wel wat ik bij de v&d moet! hahaha nee vind zulke dingen altijd erg leuk!
ik krijg er nooit eentje maar goed ik ben eigen baas dus misschien ligt het daar aan Ik vond ze wel altijd erg leuk toen ik nog voor bazen werkte maar ik was veelste (eigen)wijs om voor een baas te blijven werken haha Ik regel altijd wel wat voor de mensen die voor mij werken, iets kleins maar wel uit het hart
kerstpakket? wat is dat? heb het nog nooit gehad... deze werkgever gaat liever uit eten met de werknemers en hun partners. Terwijl die daar juist helemaaaaaaal geen behoefte aan heeft, om in hun vrije tijd ook nog eens met de chef en chefin gezellig te dineren....
Bij ons op het werk komen de pakketten ook al op tijd binnen (zijn er nog niet hoor, ergens volgende week geloof ik), maar dan gaan ze hier in het magazijn de stelling in, tot de kerstborrel op 15 december
hihihi en geen van ons wil op zo'n avond als eerste binnenlopen want dan moet je small talk houden met de directie. Dus van tevoren collectieve afspraken op de parkeerplaats van het restaurant of collectief samen rijden. hahahaha..... "t valt wel op hoor, als wij ineens met 10 man tegelijk komen binnenlopen hahahaha
Ik mag mijn kerstpakket op 16 dec gaan ophalen! Ben ook eens benieuwd, vind het elk jaar weer spannend! Er stond in ieder geval op de brief : Mistery pakket... Dus ben es benieuwd hoe mistery het pakket is!
Dit vind ik eerlijk gezegd een beetje vreemd.... Je baas steunt een goed doel, maar dit gaat wel ten koste van de kerstpakketten van de werknemers, lekker makkelijk! Maar goed, het goede doel is er idd blij mee. Groetjes, Anakin.