Uhm , ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niets van jullie verhalen herken Bij mijn beide zwangerschappen was mijn mannetje echt heel erg betrokken . Vroeg om de haverklap hoe het met ons ging ( zo vaak dat ik er wel eens moe van werd haha ) . Bij mijn eerste zwangerschap wilde hij ook echt alles weten . Niet dat hij boekjes ging lezen , maar wel speuren op internet en vragen stellen aan zijn moeder enzo ..... Ik kon ook bijna niets meer zelf doen , kreeg steeds te horen ; laat maar ,dat doe ik wel voor je . Of , schat waarom ga jij niet even lekker op bed liggen , even tot rust komen . Ook babyshoppen vond hij erg leuk om te doen . En hielp dan ook echt mee met keuzes maken over wat we gingen kopen . Dus nee , dit ken ik helemaal niet en knijp heel erg hard in mijn handjes nu Groetjes Joyce
daar zou ik gek van worden joyce. Af en toe kreeg hij de neiging om te zeggen, laat maar dat doe ik wel etc. Echt niet, dat kan ik zelf! Gek zou ik daar van worden,Als ik hulp wil dan zeg ik het wel en verderben ik gewoon wie ik ben en kan ik alles zelf. De interesse komt echt na de bevalling als het echt voor hem word, maak je geen zorgen .Geniet van je zwangerschap
klopt zo was het bij ons ook, ik zat altijd met de boekjes en spullen te kopen, en mijn vent, ja hij ging wel mee enzo maar het deed hem niet veel. Toen Vishesh eenmaal was geboren heeft hij hem voor het eerst in bad gedaan eerste luier verschoont en nu doet hij zoeel met de kleine. Hij praat heel veel met hem en speelt heel veel. had dat eerst niet verwacht maar ben er echt blij mee..