mag ik even klagen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.365
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Rode kool op maandag geeft ruzie he!! Dus ik zou toch wat anders koken:D

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor degenen die een zonnige dag willen inruilen voor een donkere kom maar hier.
    Wel soms een hagelbui'tje maar dat moet je maar voor lief nemen hoor.
    Vind snertweer echt lekker en knusjes (tenzij je de deur uit moet natuurlijk)

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Heerlijk he, even klagen. Ik zit oom lekker binnen, want naar buiten is niet echt een optie vandaag!! Maar heb gevoeg te doen, milan is ook niet lekker en die heeft al zijn derde paar kleren aan vandaag en is al drie keer gewassen!!
    Ach ja, morgen beter. En binnenkort is het heeeeerlijke voorjaar er weer!!! Heerlijk om naar uit te kijken!!!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

chantal! ik hoop dat je vanavond lekker even op de bank kan kruipen met je warme beker chocomel. nog even doorbikkelen meid en vanavond op tijd naar je mandje met je ventje!

heb nog niet gebroekloerd want plurk werd wakker en nou heb ik ze net verschoond en er komt al weer een gigantische vieze zure walm van haar richting af dus vrees met grote vrees dat ik weer een luier met verrasing mag gaan verwelkomen!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

is dat zo?:D nou het wordt gelukkig ook wat anders..

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik snap het trouwens niet met die zure luiers. Als jij het weet mag je het me vertellen. Komen nu eerst de zure luiers en dan de tandjes of komen de tandjes en dan de luiers? Vorige week zag ik opeens de 2 boventandjes bij Charlotte en ernaast voelde ik 1 scherp puntje, maar zaterdag had ze 1 zure luier? Is dat nu weer voor een volgend tandje? Ga wel erg offtopic.

En ja, 3x raden waar ik vanavond lig en wat ik dan drink. Gossienokke, ik moet nog wat zwangerschaps- en winterkilo's kwijt maar dat gaat met die shoko niet lukken natuurlijk.
    Weer offtopic. Sorry!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    He bah ja ik heb ook wel eens zo'n enorme baaldag.
    Zeker als ik rode kool moet eten. :D
    (en hier ook vieze blub sneeuw, blehg)

Veel beterschap voor je meissie, veel sterkte met de ongi, en dikke knuf! :)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

weet ik ook niet precies met die tandjes chantal. over het algemeen gaan de tandjes hier redelijk zonder drama.

maar ooohh wat was die luier net erg! stonk nog harder als plurk man die op een dag eieren, erwtensoep en frikandellen speciaal opheeft!! pffff zal misschien ook wel door dat kuurtje komen wat ze heeft!

nou en net met broekloeren toch weer roze slijm. zal ik er nog een testje van kv van 5 euri tegen aan gooien? weet ik zeker dat ik niet zwanger ben. hoef ik ook niet meer te hopen en broekte loeren heel de dag!
    en moet toch ongirakketten halen !

9. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Tja ik zou een test doen. Maar ik ben zo van: ik weet het liever 100% zeker dan 99,9%.
    Laat je wel even de uitslag weten? :D

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou heb getest en zo negatief als het weer vandaag! maar goed, hoef ik ook niet meer te hopen en kan ik me nu volledig gaan storten op de broccoli van plurk

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    ooh het zit ook niet mee :( Jammer van de nega test. Maar goed dan weet je weer waar aan je toe bent en wat plurkman en jij over dag of 12 gaan doen (klusmarathon? :D zorg maar dat je dan iig geen rode kool eet).

Succes met de zure luier. Nooit van gehoord. Weer wat geleerd. Waar begin ik eigenlijk aan? :$

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Als je dat eens wist :D:D:D
    Zoals ik al zei: GENIET er nou maar van dat je nog even heerlijk op de bank kunt liggen!! Enne, die zure luier ruik je binnen nu en 6-8 maanden in het echie. Waar begin je aan meid. Bezint eer ge begint...ownee das al te laat. Maar je krijgt er heel veel voor terug. :D

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en zo is het!

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    He bah dus toch geen hoop. Óp naar je ei zou ik zeggen en stamp er maar op los met die broccoli!!!

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ongiraketten...die houden we erin! :D

16. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hee Plurk, het is zover!
    Ik lig zowaar op de bank! Weliswaar niet met mannetje, die is nog aan het werk, maar óók niet met warme chocolademelk :x want DIE HAD IK NIET IN HUIS!!! Ach ja, zijn ergere dingen zeggen we maar. Zoals nóg meer sneeuw ;)
    Loopt kleine Plurk al inmiddels?!

Deel Deze Pagina