klinkt niet echt als een westerse cultuur waar jij zit. gaat dit dan straks na de geboorte beter worden? heb je fam/. vrienden in nederland waar je op terug kunt vallen? Je klinkt een beetje als een gevangene, niet goed.. zwangerschap is de tijd waarin je moet genieten
Hoop dat het wel beter word ja, maar dan wonen we ook op onszelf dus meer privacy enzo. Vandaag echt veel te veel moeten regelen en doen, ben kapot! In Nederland heb ik niks meer.. een vriend van me, maar dat is alles. Gebroken met familie, ga ik dus niet meer naartoe. Zeker niet met de baby..
Dat klinkt wel heftig, vooral als je ook zwanger bent! Ik heb ook een tijdje in buitenland gewoon om mijn toen vriend te zijn, niks gaat dan automatisch he, je moet alles uitzoeken, alles is anders.. krijg je wel genoeg hulp en steun daar? Probeer idd te genieten en niet te veel stressen, is ook niet goed voor je kleintje .
Klopt, het is enorm wennen en ik moet veel regelen. Omdat ik thuis met mijn familie gebroken heb, moet ik sowieso alles zelf doen. Mensen hier weten niks van dingen in Nederland.. logisch. Maar dat maakt het voor mij wel heel moeilijk, ik ben nog vrij jong (21) en had thuis altijd hulp. Maar nu dus niet meer. Probeer me idd niet al te druk te maken, zodat de baby ook rustig in mijn buik kan verblijven