Constante hoofdpijn aan rechterkant(voorhoofd)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moshi, 28 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Zo 4 dagen al. Paar keer paracetamol op maar helpt niet.
    Gewoon een kwaal wat erbij hoort of eventueel een symptoom voor iets ?

Ervaringen en tips?

2. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Ik zou als ik jou was even langs de huisarts gaan. Die kan je beter vertellen hoe of wat. Te lang paracetamol is namelijk niet goed in de zwangerschap

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend! Ik heb ook een aantal weken erge hoofdpijn gehad (tussen week 13 en 17 ofzo), vaak ook aan een kant. Ik heb normaal gesproken veel last van migraine, dus ik stond er niet van te kijken, en heb er ook niks mee gedaan. Het leek mij een hormonaal ding. Gelukkig is het nu over!
    Als je je zorgen maakt, ff naar de huisarts natuurlijk.

4. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik heb het ook gehad rond die termijn, en nog af en toe. Probeer goed te drinken.
    Voor hoofdpijn als symptoom van zwangerschapsvergiftiging is het nog heel vroeg.

5. Moshi

Moshi Actief lid

21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ben naar de huisarts gegaan dames.
    Lage bloeddruk af n toe is de boosdoener. Is een bekende kwaal wat kan voorkomen tijdens zwangerschap gaf de huisarts aan.

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ik had het hier ook van week 8 tot week 16 meerdere malen per week ... zorg dat je goed drinkt en voldoende rust ... en die paracetamol zou ik aan de kant leggen dat is namelijk niet zo goed tijdens de zwangerschap ... probeer anders wat pepermunt olie op je slapen te smeren of tocotholin ook een koud compress kan je helpen ... het gaat over hoor ! Succes

7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik zou toch je bloeddruk even laten checken! En lekker veel water drinken :)

8. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Ik heb de laatste dagen ook erge hoofdpijn, anders dan gewone hoofdpijn, echt pijnlijke druk als ik beweeg of buk, als er druk op staat zeg maar. Maar zo te lezen komt dat vaker voor rond deze termijn!

Deel Deze Pagina