Sterkte met de laatste loodjes! En wat vervelend dat je vriend zo reageert. Ik heb ook echt een rot zwangerschap! Mag door bekkeninstabiliteit wl vanaf week 20 niet meer zitten. En inmiddels hoge bloeddruk en vaak voel ik me slecht, Gelukkig is mijn man wel bergripvol. Heel veel sterkte en we doen het voor een goed doel.
Ik heb een gesprek gehad met haar dat ik nu eerst suikerloos ga eten. en meer bewegen. Maandag mogen we weer naar het ziekenhuis. en dan gaan ze me ook uit leggen hoe te dagcurven. jammer dat zoiets niet in 1 x kan maar goed. Aanstaande woensdag moet ik dan ook nog naar een diëtist
heb net even een goed gesprek met vriendlief gehad. en hij vertelde dat hij dat echt niet zo bedoelde. hij weet hem idd niet echt een houding te geven tegen over al mijn pijnklachten... hij snapt wel dat ik het zo zag. gelukkig. hij zal er om denken hoe hij zijn geintjes maakt. dus ben benieuwd de laatste weken. ( hij heeft net wel even mijn rug lekker los gewreven )
Je mag best even klagen hoor. Soms zit het gewoon tegen en dan is zwanger zijn vooral wachten tot het weer voorbij is. Ik heb zelf vijf miskramen gehad en tot en met de 12e week dagelijks overgegeven. Daarnaast hartstikke onzeker of het nu wel goed zou gaan. Net toen ik een beetje begon met genieten met de 20-weken echo te horen gekregen dat placenta voor de baarmoedermond ligt, dus weer onzekerheid. Ik ben ook blij als het allemaal achter de rug is en ik de kleine gezond en wel mag vasthouden. Bij mij zijn de ongemakken dan meer emotioneel ipv lichamelijk, maar het is gewoon wachten tot het voorbij is Gelukkig gat het goed met de kleine en voel ik haar dagelijks. Daar geniet ik dan wel van. Sterkte!
Dat is ook heftig zeg. Ik geniet wel van de bewegingen van de kleine meid. Maar die pijn, word er niet goed van. Mijn oudes hebben vandaag het bed vast beneden neer gezet. Zodat ik beter mn rust kan pakken
Oh meid heerlijk toch klagen! Ik herken de reacties van je vriend wel mijn man is namelijk precies hetzelfde! Hier tot week 20 dagelijks overgegeven en nu nog af en toe ook heb ik al zeker vanaf week 10 last van mijn bi en dit is sinds een week of 6 echt verergerd en mijn man vond mij ook een aansteller zei hij al bedoelde hij eigenlijk te zeggen dat hij niet weet/wist het voor mij dragelijker te maken. Toevallig afgelopen week nig een breek moment gehad en alles eruit gegooid was er effe zo klaar mee!!! Maar verder denk ik dan maar nog effe volhouden voor je het weet is de kleine er al! Sterkte en een digitale knuffel!!