Inderdaad, nog precies 7 dagen.... gelukkig gaan we het weekend weg! Kan ik vast 2 dagen van de wachttijd afstrepen aangezien ik dan weinig tijd heb om na denken over dit alles.. Dat is het ook. Elke maand denk ik wel eens: 'Nou, we maken toch best een goede kans?'. Maar als ik dan in het NOD forum lees wat mijn mede wachtbank dames allemaal voor symptomen hebben, zoals deze maand bijvoorbeeld, dan denk ik: 'Nou, dan zal het vast niet raak zijn. Dat voel ik allemaal niet hoor...' en dan wordt ik weer een beetje down. Best vervelend! En inderdaad, dan voel je eens wat en staat meteen je Google zoekfunctie te gloeien. Hondagirl, dat geeft me wel een beetje hoop! Ik was gisteren ontzettend down. Vandaag heb ik het idee van: 'Nou, zou toch best kunnen?' Voel me net een achtbaan deze week..grr
Ojeeetje ik weet helemaal hoe je je voelt. Dat is ook precies wat er in mijn hoofd gebeurd elke maand. Het is echt een achtbaan. De ene dag denk je jaa het zou wel eens raak kunnen zijn? En dan weer mmm nee ik voel niks, het zal wel niet. Oja en dan nog niet gesproken over google, daar zoek ik ook heel wat op. Mijn eisprong komt er hopelijk bijna aan (zondag een licht streepje te zien en gister weer helemaal niet maar dat terzijde). Dan ga ik me proberen echt af te zonderen van dit forum en echt afleiding te gaan zoeken, want je maakt je alleen maar gek . Fijn dat je een weekendje weg gaat! Lekker genieten.