Hallo allemaal, hopelijk kunnen jullie me wat tips geven. Ik ben op zoek naar een leuk dagje uit voor zowel kinderen vanaf 2 jaar als volwassenen t/m 65 jaar. Het liefst in zuid-nederland en liefst geen dierentuin. Het moet iets zijn waarbij de kinderen niet stil hoeven zitten en mag zowel binnen als buiten zijn. Ik ben zelf een beetje inspiratieloos. Alvast bedankt voor het meedenken. Groetjes, Willes
Een absolute aanrader is Toverland in Sevenum. Geweldig park! Zowel binnen als buiten en voor jong en oud.
Uit de richting, maar voldoet verder helemaal aan je omschrijving:Spelen | Spelen, bowlen en lasergamen bij Hof van Eckberge
Ik zou ook Efteling zeggen! Of iets van wandelen in het bos, even naar een speeltuin en dan ergens lekker eten (of picknicken ofzo). Bij de Drunense duinen bijvoorbeeld.
Openluchtmuseum in Arnhem. Echt super leuk. We zijn er geweest met de kids en die vonden het geweldig. Om 10.30 uur binnen en om 17 uur weer weg en nog niet eens alles gezien. Rijdt een tram. Je kunt overal binnen kijken. Veel interactieve dingen. Voor kinderen echt heel veel te doen (zelf bouwen, zelf boer spelen, workshop, speeltuin, etc etc). Mensen die in klederdracht rondlopen en heel veel vertellen. Echt heel erg leuk. http://www.openluchtmuseum.nl/ Xanten is ook heel erg leuk. Oud Romeinse opgravingen. Goedkoop en heel interessant. Ook voor kinderen. Leuk museum erbij. Aardig dagvullend. Als je ook nog naar het stadje zelf gaat dan zeker. LVR-archeologisch park Xanten en RömerMuseum - Xanten, die Römerstadt (Kreis Wesel am Niederrhein)
Sorry, vergeten te vermelden, maar wij hebben een abonnement voor de Efteling. Daar komen we dus al iets te vaak. Maar bedankt voor jullie reacties! Openluchtmuseum ga ik eens kijken. Meer tips zijn altijd welkom!
Mondo Verde is ook een prachtig park. Ik zie dat het hierboven genoemd. Echt heel mooi en leuk voor iedereen.