Aha familiebezoek, zeker een volle koffer meenemen.. En bijna een lege mee terug.. Of hoef je niet allerlei spulletjes mee te nemen.. (Wij waren altijd de klos)
In een vorig leven bij een touroperator/reisbureau gewerkt. Dus ik weet er wel íets van af... Echter, ik had even over het hoofd gezien, dat het niet om 2 personen gaat maar om 4. Als de terugvlucht een paar dagen later dan goed vol zit, krijg je inderdaad te maken met behoorlijke toeslagen. Aan de andere kant, ik heb toendertijd ook onze vlucht laten verzetten (ter plekke), en dat was tegen een kleine toeslag, iets van 50 euro pp. Verschil is wel dat het geen hoogseizoen was.
Haha ja wij ook. Meestal de standaard dingen die daar niet verkrijgbaar zijn, maggie, nasikruiden, pepermunten. En ze wil altijd oliebollenmix, maar dat is meestal nog niet verkrijgbaar. De reden dat ik 1700 voor 3 dagen belachelijk vond, was omdat je nu in de herfstvakantie (van zondag tot zondag) voor 8 dagen 1500 betaald. Maf toch?
8 daagse reizen zijn vaak pakketten die zo zijn ingekocht voor een bepaalde ( inkoop)prijs En vooral herfstvakantie is vaak maar 8 dagen. En hebben ze voor eind oktober voor 10-12 dagen andere tarieven. Reis je in de eerste herfstvakantie week of de laatste? Als je de laatste gaat kom je ook uit in einde van het seizoen in Griekenland. Weet niet of je daar dan langer wil zijn.