& Hoe bevalt dat? Wij willen er van de week 1 ophalen, we gaan natuurlijk test-liggen in de winkel maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Mijn voorkeur gaat uit naar een gewoon bed ipv boxspring. Vind een boxspring niet mooi, we hebben er nu 1 en die is na 4 jaar volledig doorgezakt met veel rugpijn en moeheid als gevolg. Bedankt!!
Wij hebben alleen de bedombouw van Hemnes, wat een k*t bed pff, de tussenbalk die je in het hout schroeft zit niet stevig. gek word ik ervan
wij hebben een bed en matras van de ikea bevalt super we hebben z,n heel dik matras weet effe niet hoe ze heten ofzo. Ook mijn zoon heeft een bed en mtras van de hema dat bevalt ook goed
jup.. ons bed, 1 pers logeerbed, 2 pers logeer bed, zoon zijn bed en ledikant allemaal van ikea..ook alle matrassen.. voor ons zelf hebben we nu een hele dikke matras.. eerst een hele goedkope maar na 4 jaar al kapot, dus mee terug gegaan, schijnt dat je iets van 25 jaar garantie hebt en kregen een neiuwe maar we wilden een betere matras dus we hebben geld bij gelegd.. Was trouwens een veel voorkomende probleem bij die matras...
wij hebben de Brimnes van Ikea. bedbodem en matrassen komen bij een beddenspeciaalzaak weg. het bed was makkelijk in elkaar te zetten, is een heel goed bed.
Wij hebben 3 jaar geleden een matras gekocht voor 160 euro. Tot nu toe is hij nig erg stevig, geen rugklachten enz en iedereen die erop heeft geslapen( zussen en broer) vonden het heerlijk slapen en wilden het matras ook. Helaas voor hun waa het een tijdelijke aktie
Ik heb 2x t matras wat als beste uit de test kwam gehad. Dramatisch. 2x heb ik het binnen 2 jaar terug gebracht vanwege kuilen in t matras. (Ondanjs regelmatig draaien enz). Kreeg m'n geld op n tegoedpas terug. Ik ben dus niet tevreden...
Kunnen jullie mij misschien ook vertellen welk matras het is? ( als jullie dat nog weten ) Sorry haha. Zebra: ooh echt??? Dat bed had ik juist op het oog. Ik wil graag echt een ombouw dus een omhoogstaand hoofd en voeteneinde. Geen aanrader dus de hemnes? HEMNES Bedframe - grijsbruin, 160x200 cm - IKEA Lennylen: Je weet niet hoe het matras heet?
Hier een bed en matras van IKEA en het slaapt heerlijk!!! Kon alleen allemaal nieuwe matrashoezen kopen, omdat dit matras megadik is.
SULTAN HJARTDAL Binnenveringsmatras - 90x200 cm - IKEA volgens mij hebben wij deze bed is niet meer te koop
Hier de hemnes ombouw en matras ook ikea. Slaapt heerlijk! We hebben wel een heeeeel dik matras, dus zwaar met opmaken. Maar beste keus van de matrassen die wij tot nu toe hebben gehad en de prijs viel me ook erg mee!
Wij hebben toendertijd ( 4 jaar geleden) een matras bij de ikea gekocht. Er zitten nu al hele deuken in. Er zit 10 jaar garantie op. Ik ga maar even een foto maken en bij de klantenservice laten zien. Ik zou dus zeggen: niet doen.
Eevie: Dat klinkt minder.. Gelukkig kreeg je iniedergeval je geld terug. ( welliswaar op een pasje ) Was het dit matras: SULTAN HOLMSJÖ Binnenveringsmatras - 90x200 cm - IKEA ? Die had ik namelijk wel op het oog. Of deze: SULTAN HÅLBERG Binnenveringsmatras - 90x200 cm - IKEA Lennylen. Aii een kraker wil ik niet hebben.. Ninja: Die ziet er echt super lekker uit. Judith: En de Hemnes ombouw bevalt jullie wel?? Geen gekraak of gewiebel?
Hier boxspring met lossematrassen van Ikea. Eersteboxspring van Ikea was na 7 jaar een veer gesprongen. Ikea gebeld en we mochten een nieuw uitkiezen voor een bepaalde waarde. Werd ook nog gratis bezorgd en de oude werd meegenomen. Bed ligt heerlijk.