en dan nog is dat geen rede om iemand geen diploma te geven. Wie is zij dat ze dat zomaar bepaald. ik zou er als nog achteraan gaan. heb je zelf nog cijferlijsten, ik zou alsnog een officiele klacht indienen .. het is nl nog maar 3 jaar geleden! zij hebben al jouw papieren nog dus !
Hallo collega bij TSN kun je misschien ook wel als verzorgende aan de slag in combi met opleiding (als ik t goed begrepen had laatst bij een bijeenkomst kun je je daarvoor opgeven als je verder wil en zodoende verder de opleidingen doen? Weet niet waar je woont en of TSN daar in de buurt zit.
Ik heb helemaal niks meer alleen een bewijs van deelname en een kwalificatie bewijs. Ik ben dus echt op vaste voet weg gegaan en mijn portfolio is daar gebleven, beetje dom achteraf gezien maar 3 jaar geleden was ik heel anders.
Waar zou ik dan een klacht kunnen indienen bij de school of bij de instelling waar ik stage heb gelopen
Dat kan ik me wel voorstellen, het is niet iets wat je elke dag hoort. Ik zal zeker een klacht gaan indienen, al hoewel ik nooit meer na die school wil ( leeuwenborgh ) daarnaast ga ik dus zoeken naar een andere oplossing, ik wil het echt, maar moet geloof ik nog even geduld hebben.
Meid, tuurlijk is het niet goed hoe school heeft gehandeld (als ze echt hebben gehandeld als jij zegt) maar ik vind je zelf ook niet zo slim overkomen. Je laat het er toch niet zo bij zitten??? Je kunt niet verwachten dat mensen allemaal dingen voor jou gaan regelen (zoals studiefinanciering) zoek zelf dingen uit en maak jezelf onafhankelijk!!!
Ik snap je zeker, maar op sommige gebieden ben ik gewoon een beetje dom, toen der tijd met studiefinan. moest ik mijn moeder buiten beschouwing laten en een brief hebben van een maatschappelijkwerker etc etc. Mijn vader weet ook helemaal niks op dat gebied dus heeft de school mij toen geholpen, ik ben al dingen op internet uit aan het zoeken zoals of ik weer een brief moet hebben om mijn moeder buiten beschouwing te laten enz, ik weet gewoon niet heel veel, en dat is zeker makkelijk gezegd, ik wil het ook allemaal zeker zelf kunnen maar dat moet ik leren ben al vanalles aan het uitzoeken en hoop ook echt dat het me lukt want de snuggerste ben ik niet.
Jezelf niet naar beneden halen he! Je komt nu meer voor jezelf op, en dat moet ook wel blijken. Wat ik al zei, zoek evt. een instantie die je kan helpen. Zelf kun je ook een hoop, maar sommige mensen kunnen deuren open zetten die jij niet makkelijk open krijgt. Kom op en ga voor wat je wil ! Succes
Oh wat vervelend zeg!! Maar wat al gezegd is: probeer een studie op te pakken! Wat is er mis met een mbo opleiding? Er zijn heel veel mogelijkheden op het mbo tegenwoordig Laat jezelf eens ff goed informeren over je opties! En ik vind het wel heel bijzonder dat je voor een callcenter niet wordt aangenomen.... Ik woon zelf in de omgeving groningen en er zitten hier sws 2 callcenters die je gewoon aannemen als je door de testen komt, ongeacht je achtergrond