Hoi meiden Is er iemand die dit nog nodig heeft. Ik heb nog zo'n 32 zakjes over. Ik wilde het weggooien, maar ik dacht wellicht dat ik iemand er blij mee kan maken. Dit gaat door borstvoeding(ms ook flesvoeding, geen idee) heen bij premature baby's. De houdbaarheidsdatum is t/m mei 2014 Als je het wilt hebben stuur me dan een pb'tje.
Anders stichting babyhope vragen? Die zamelen veel in voor Afrika heb al mijn dieetvoeding naar hun opgestuurd.
Ik zou het ook niet weggooien meid. Lief van je dat je je op tijd bedacht hebt en het liever weggeeft. Nenatal is namelijk vrij duur spul joh, de aller eerste keer (na thuiskomst van ons zoontje uit t ziekenhuis, waar hij t al kreeg) heb ik het zelf moeten afrekenen bij de apotheek. Dit omdat de machtiging vanuit kinderarts nog niet binnen was bij ze. Nou 1 doosje kost dus 49,75. Er zitten 50 sachets in een doosje, dus 1 euro per sachetje pfiew! Hoop dat je er iemand blij mee kunt maken!
Dank voor de reactie meiden. Hier staat idd 100 zakjes 96,40. Dus duur spul. Komt vast in goede handen straks.