3 dpo en bloed verlies?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sterree, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Ik snap er helemaal niks van. Verlies helder rood bloed. Wat kan dit nou zijn? Heb afgelopen donderdag of vrijdag eisprong gehad. (Volgens temperatuur donderdag en ovulatie test vaag maar vrijdag) Dus ongesteld zijn is wel heel erg vroeg. Maar aangezien ik op 2 of 3 dpo zit is een innesteling ook nog niet mogelijk. Wat is het dan wel?

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ovulatiebloeding? Doorbraakbloeding?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aangezien je temperatuurt, kun je je temperatuurkaartje eens plaatsen?

Denk ook aan een ovulatiebloeding.

4. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Oké thnx voor jullie reacties. Kan dat nog 2 a 3 dagen na ovulatie? Het was alleen gisteren avond even daarna weer weg. Vandaag ook nog niets gehad dus gelukkig was het geen menstruatie. Zal mijn temperatuur kaartje plaatsen maar die is niet heel betrouwbaar omdat ik vanwege wisselde diensten niet elke dag (lees bijna elke dag) op dezelfde tijd kan meten

Wat is trouwens een doorbraakbloeding?

5. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Bij deze

Bijgevoegde bestanden:

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Gezien je je kaart denk ik dat je ovulatie later is dan dat jij denkt en dat het een ovulatiebloeding is

7. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    krijg je niet rond 4dpo een dip in progesteron waardoor je dus een dip in temp kunt hebben en een beetje bloedverlies.. dan neemt het gele lichaam het ietsje later over waardoor je dus even een tekort aan hormonen hebt om je bmslijm in stand te houden. zou wel snel weer over moeten zijn. je temp zou met een dag tot 2 dagen weer moeten stijgen

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt enorm veel open bolletjes en hij piekt enorm.
    Temp je wel rectaal en elke ochtend op dezelfde tijd direct na ontwaken??

Ik denk zelf dat je eisprong nog niet geweest is (misschien vandaag??)

Ps. Nee het gele lichaam zorgt niet voor bloedverlies! Dit kan wel zorgen voor een eenmalige tempdip tussen 1 en 5 dpo maar dat moet je wel zeker zijn van je ei

9. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    ah ok, er zijn veel dames geweest in diverse NOD forums die dit bloedverlies hebben op 3 of 4 dpo vandaar en ook in combinatie met een temperatuurdip. deze dames hebben allemaal een progesteron tekort maar mogelijk zijn dit dan 2 verschillende dingen. sorry voor de verwarring!

10. Sterree

Sterree Bekend lid

19 dec 2016
    676
    135
    43
    Thnx voor de reacties. Ik temperatuur rectaal en meteen als ik wakker wordt maar zoals eerder aangegeven niet altijd op dezelfde tijd ivm wisselende diensten. Weet idd dat dat beter zou zijn.

Ei is sowieso geweest. Geen streepje meer gehad op ovulatietest vanaf zaterdag. En had vanaf zaterdag een hardere dichte baarmoedermond. Denk dat donderdag of vrijdag eisprong geweest is. De tijd zal het ws leren wat die bloeding nou was

BLS88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina