Ik had gister ineens felle steken in mn vagina en vandaag in mn liezen. Ook heb ik al een paar dagen een ongesteldheidsgevoel af en toe in mn onderbuik. Herkent iemand dit? Zijn dit indalingsweeen? En zo ja, is dat niet een beetje vroeg?
Ik had het laatst ook echt een paar dagen lichte krampen zoals bij een ongesteldheid vooral in de avond. Bleek bij mijn volgende check dat de baby was ingedaald, bij mij was dit dus heel laat (37 weken). Misschien volgende keer aan je verloskundige vragen?
Ja hier ook. Ook al een paar weken. Het is niet dat het komt en gaat maar echt aanhoudende ongesteldheidsgevoel. En dan is het ook ineens na een paar uur weer weg. Mijn baby is al bijna volledig ingedaald. Ik denk dat het misschien ook wel kan komen door de groei. Heb vaak het idee dat nadat ik de buikpijn heb gehad mijn buik groter is. En die is echt ook in een paar week ontzettend gegroeid. Maar zou het wel in de gaten houden en vragen aan je vk /gyn.
Ik had er 1,5 week geleden erg veel last van. Steken in de liezen, vagina, krampen.. en harde buiken. Gek werd ik er van Inmiddels is het voorbij, gisteren controle gehad en de kleine uk blijkt ingedaald en vast te liggen. Is niet te vroeg, is niet erg (alleen soms een beetje irritant met fietsen en lopen )
Ik heb dat een paar weken geleden ook gehad. Maar ingedaald is hij nog niet. Hij ligt nog lekker opzij met zijn poepke beneden Kunnen ook groei/bandenpijnen zijn. Of misschien heb je wat teveel gedaan. Ik merk ook wel als ik wat teveel hooi op mijn vork neem ik ook wee-achtige pijnen krijg.