Prachtig! Vooral de rug! Ik had ook zo'n strikkoord, vond ik het tofste van de hele jurk. Maar zo'n strikkoord over een blote rug vind ik wel heel sexy/stijlvol! Mooi hoor!
Mijn haren gaan in de krul en dan voor de helft opgestoken. En ik draag een korte sluier (tot net iets over mijn achterste) die ik dus van een van me beste vriendinnetjes leen. Dus het spreekwoord: Something old, something new, something borrowd, something blue gaat helemaal goed komen! Something old = de sluier Something new = de jurk Something borrowd = wederom de sluier Something blue = de kousenband met een blauw lintje die ik ga dragen
Heel subtiel! Met rondom het borstgedeelte hier en daar een steentje. (ben niet zo van de tierelantijntjes) Heb wel een foto maar das een kleinere foto... zal 'm zo ff zoeken en in me album plaatsen (wil me jurk niet jinxen door er een foto van te maken dat ik hem al aan heb, stom he? hahaha)
En? Wat draag je 's avonds? grapje hoor! Heel erg mooi. Gewoon daarna bewaren en er af en toe weer eens naar kijken. Het geeft mij altijd weer zo'n geluksgevoel Groetjes, Danielle
wat zal jij stralen als een prinsesje op de grote dag met zo'n mooie jurk. Wow! Zijn je dochtertjes bruidsmeisjes?