mag ik ff schelden hier?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door peeetje, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh Peetje wat vreselijk naar!
    Gelukkig had je wel een goede gyn.
    Ik slik ook die aspirine, heb 4 mk gehad.
    Hoe je het ook wend of keert het blijft een gemis.
    Ik denk aan je meid ;)

2. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hoi peetje wat een vervelend verhaal meid
    en dat alles op 1 dag en ik ben blij dat je moeder nu
    op zaal ligt en weet je al wanneer je er op bezoek gaat of is het te ver bij jullie vandaan en anders bellen als het kan ?

Jammer dat het vruchtje is afgestoten en weet je nu de oorzaak dat je toch ongesteld bent geworden
    sterkte met die onderzoeken en hoop dat het helpt meid

Liefs Indey

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey lieve meiden...

Ik wou jullie 1 ding zeggn ik hoor iedereen over ik heb er maar 2 of maar 4 gehad en jij 18

Of je er nou 1 of 12 of 18 heb gehad, het is net zo erg en je mag dan ook net zo erg schelden, huilewn of verdriet hebben.

ben wel blij om te lezen dat jullie alle eerder met onderzoeken zijn begonnen dan mij...
    ik vind we grappig dat je me als voorbeeld ziet...snap ik wel ..ik heb het met mijn dochter..
    jullie hebben mischien van na zoveel en dan tog nog een dochter en dat geeft denk ik volle moed en hoop en mischien ook kracht
    ik heb het als ik naar me dochter kijk dan denk ik kijk daar doen we het voor!!

en als er iets is geef maar een gil.. ik vind het echt toppie dat jullie zo meeleven.
    vaak ben ik bang dat mensen denen pff heb je haar weer.. sommige kijken er ook niet meer van op als het een mk word dan zie je echt een uitdrukking van tja had je anders verwacht dan.

oeps ik tik te lang ik moet naar tilburg!! pff hihi
    ik zou wel uren kunnen tikken geloof ik...

groetjes en veel liefs!

4. Niet meer actief

Nee hoor meid, ik denk echt niet: daar heb je haar weer.
    Ik las het gister en het eerste wat ik dacht: Oh nee he. Jeetje alweer. Waarom? Waarom zij?

Is 1,2,3,4 of 5 mk-en niet genoeg?

Mag je moeder echt naar huis vandaag?
    Ga haar maar lekker vertroetelen vandaag. ( als dat lukt voor jezelf en met jezelf. Of ben je er lichamelijk niet zo heel erg beroerd aan toe)

Nou doe je rustig aan?

Liefs Janne

5. Niet meer actief

Weet je wat ik alleen niet snap.
    Ze hebben toch al veel onderzoeken bij jullie gedaan?

Waarom komen ze dan nu pas met aspirine?
    Beetje laat toch?

6. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hoi peetje

ik vind dat je best hier mag schelden en inderdaad als je het voor de zoveeste keer gaat melden bij anderen heb je haar weeer en hier is dat gelukkig niet
    hier kunnen wij ons verhaal kwijt en weten we allemaal hoe het in elkaar steekt en een hoop meiden voelen hetzelfde als jou en die begijpen je en dat scheelt

ik lees dat je naar tilburg gaat ik neem aan op ziekenbezoek ? ik wens je veel sterkte

deze lees je als je weer thuis bent maar geeft niet

liefs indey

7. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    ik had een vraagje :
    ik moet dus ook asperine slikken van de gyn 80mg
    (ik heb 4 mk gehad)is er een voorkeur op welke tijdstip je het slikt ,byv. voor het ontbijt en moet je ermee door gaan als je ongi bent.

Ally

8. Niet meer actief

Ik heb je een BP gesturrd ally

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Peetje je kan hier alles met ons delen zowel de leuke als de niet leuke en de ronduit kl### dingen. Wij vinden niks raar of vervelend en je mag schelden zoveel je wil!
    We vinden je toch wel lief! Wat er ook gebeurt!

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    thnx meiden!!!

ik vind ook dat ik laat ben maar dat ik met alle onderzoeken hoor!
    mijn eerste gyni vond mij nog jong genoeg en bla bla en vooral nadat ik mijn dochter kreeg had zoiets van je heb er toch 1.
    maar gelukkig ze nemen me nu wel serieus
    juli 2005 zijn ze pas begonnen met onderzoeken laat toch en raar...

maar ik kan het nu toch niet meer terug draaien was maar waar!
    dan had ik al een kindje gehad van bijna 8 bizar eigenlijk he....

maar ik ben blij dat ik hier lekker van me af kan schrijven en ik voel me vandaag goed.
    lekker met mijn mannetje en kindje op stap.
    mamsje veilig thuis af gezet...
    en nu even rust voor mezelf!!

wat ik raar vind normaal bloed ik na zo`n gebeurtenis best lang maar dit keer.....
    Het is vandaag al stukken minder.

@janne ik heb eigenlijk dezelfde vraag aan je als ally kan je mij ook een pb`tje sturen aub

veel liefs en #knuffel#

peetje

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Peetje ik hoop dat je snel meer weet en dat je binnenkort van een gezonde zwangerschap mag gaan genieten. Het is je zo gegegund!

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    thnx harley...
    ik hoop hetzelfde voor jou!!!!

13. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hoi peetje

ik wens je veel sterkte deze maand

ik hb oook een klote weekend achter de rug
    ik ben 2 weken lang misselijk geweest en de laatste week elke ochtend naar de wasbak om te spugen
    en gisterochtend wilde ik een test doen zou ik 1 dag overtijd zijn en had al mijn urine al opgevangen en veegde af en zag bloed
    ik mijn urine weg gegooid ik was zo boos en stampend ben ik terug naar bed gegaan

die ochtend zette het niet echt door en ben ook niet echt super aan het bloed verliezen een heel klein beetje zeg maar maar die middag ik kon schone kleren aan trekken en zou normaal die zefde dag stoppen heb het tegenwoordig maar 1 dag en savonds is het af

maar die avond niet en ging naar de wc en veegde af mijn hand zat eronder bah zoveel heb ik ik jaren niet meer gehad
    en vanmogen heb ik nog steeds lichtelijk bloed verlies heel gek en raar voor mij

Maar als ik er zo over na denk heb ik het idee dat ik ook een vruchtje bij me heb gedragen en vroeg het mijn man en zei het zelfde

en ik ben heel erg boos en hebben het zo veel gedaan en ook op de dagen en dit is zo hard aangekomen

het doet me goed pijn

Liefs Indey

14. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey indey

ik had het gelezen echt balen meid!
    vooral als je gevoel zegt``ik weet het zeker``
    ik wist het ook zeker maar durfde niks meer te zeggen. toen ik bij de gyni vandaan kwam wou ik het liefste gillen ``zie je nou wel!``

ik zei ook tegen de gyni dan weet ik precies wanneer het fout is gegaan.
    op die woensdag2 weken daarvoor)had ik een poss. ovu test en paar dagen voordat ik naar de gyni moest kreeg ik rare steken wat voelde dat het van me baarmoedermond kwam. mijn hoofd dacht innesteling. maar blijkbaar dus het tegenovergestelde....

maar kom op meid... we weten dat het kan dus volle moed de nieuwe maand in!

veel liefs en #knuffel#

15. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    mischien bij mij ook het tegenovergestelde maar ja niks aan te doen

het is vandaag bijna weg die bloeding en ik wil weer snel beginnen
    en ben begonnne met temperen
    ik heb nu al 2 dagen 36,5 mooi begin toch

Liefs Indey

16. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey indey tja niks aan te doen was er maar wat aan te doen...

ik weet niet of ik gelijk weer aan de slag mag..
    ik moest eigenlijk vanmorgen bloed laten prikken, maar ik kwam me bed uit en was zo moe en dronk eerst een bak koffie#fout# ik moest nuchter zijn.
    dus nou ga ik morgenochtend.
    en dan moet ik na 2 weken bellen voor de uitslag..
    maar denk dat ik me coll. lief aan kijk en in het systeem zelf even laat kijken voor de uitslag anders heb ik dadelijk me ei gemist!(als ik wel gelijk mag teminste)

gr. peetje

17. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    inderdaad ik ben vanmorgen ook terug naar bed gegaan

maar balen meid dat je dan zo moe bent en ga anders vanavond optijd erin en zet je wekker
    en gelijk heb je laat een collega maar kijken zou ik ook doen en sterkte morgen met bloedprikken
    en jammer dat het dan weer 2 weken moet gaan duren wachten en nog een wachten is niet onze sterkste kant

sterkte ermee meid liefs van

Indey

Deel Deze Pagina