Hallo allemaal, Dit wilde ik even kwijt. Het verhaal van pjetje heeft mij zo aan gegrepen omdat ik haar gewoon een kei van een meid vindt hoe zij er mee omgaat. Ik had mij zelf opgesloten en lied mij verlopig niet zien. Ik heb zo respect en bewondering voor deze kei van een meid dat dit wel even gezegt mag worden. En dat wilde ik gewoon even kwijt. Lieve pjetje ik vindt je KEI En wens jullie alle goeds in jullie toekomst. Liefs Lover
Ik ben het hier mee eens!!! Het is het ergste wat iemand kan overkomen, maar wat kom jij sterk over zeg!
Ik vind het idd ook een KEI, Ik had zo nooit verder kunnen gaan... Pff het idee alleen al dat het nu nog misgaat... pff Ik zou diep door de grond zakken en er denk niet meer uit kunnen komen.. Petje af hoor meid!
Ik heb het verhaal ook met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen zitten lezen! Ook ik heb heel veel bewondering voor je Pjetje! *knuffelt pjetje*
Diep van binnen zo pijn, en dan toch nog zo sterk kunnen zijn. Daar heb ik zo bewondering voor, pjetje je bent echt een kei hoor. Je hebt toch soms je momenten maar weet dat wij voor je klaar staan, maar jullie zijn zo`n krachtig stel dat jullie samen er wel door heen slaan. Maar toch is het even fijn om je pctje aan te zetten en weten dat er mensen voor je zijn het geeft je weer kracht, toch fijne he dat ze internet hebben uit gebracht. Wij vormen met z`n allen een groot familie en dat bewijst wel weer, en als je weer een dipje hebt lees je al deze reactie`s maar keer op keer. Lieve pjetje heel veel sterkte Ik ben een lieve kleine ster, ik ben niet bij jullie ik ben heel ver. weet dat ik het goed heb hier boven, blijf altijd aan mij denken zo zal mij licht nooit doven. weet dat ik hier boven over jullie waak ooit komt er een tijd dat mijn hand de jouwe aan raak. liefs julie ster
Ik heb je verhaal even opgezocht omdat ik t niet gelezen had... Ik heb hier geen woorden voor, zo verschrikkelijk hard kan het leven toch zijn...en waarom.. Ik wens je alle sterkte toe en heb bewondering voor je wilskracht. Veel liefs, Sarina
Ik heb het verhaal ook gelezen. Wat heftig zeg. Ik wens Pjetje en haar gezin veel geduld, sterkte en kracht toe. Ik hoop dat ze het een plekje kunnen geven en ik vind het zo mooi dat er ook foto's bij zaten. Zo lief zoals hij daar lag en geknuffeld werd door zijn mama. Ik heb zitten huilen van emotie. Waarom heeft het zo moeten zijn. Ik wens ze al het geluk van de wereld toe en van mij een knuffel. Het leven is zo hard.
Hee lieve meid, ik sluit mij natuurlijk volledig aan bij al deze lieve berichten!! Je bent een super kei!! Tot gauw maar weer!! Liefs en een dikke knuf van Carry
Ook ik sluit me bij deze woorden aan. Ik heb van dichtbij meegemaakt (mijn neefje is 16 jaar geleden ook net voor de geboorte overleden, met bijna dezelfde reden) en ik weet dus hoeveel pijn en verdriet het doet. Het verhaal heeft met mij heel veel gedaan en heb tranen met tuiten gehuild, maar uit de kracht die ik uit jouw woorden las Pjetje, putte ik ook weer kracht. Maar geloof me, jouw kleine mannetje zal eeuwig over jullie waken en jullie beschermen en hij zal nooit vergeten worden, door niemand!! Lieve Pjetje, ik wens je nog meer kracht en sterkte toe en weet wij staan ALTIJD voor je klaar, ook als je even de kracht niet meer hebt!!! Heel veel liefs van Angela.
Een sterretje aan de hemel is verlicht. Het sterretje is alleen op jullie gericht. Heb jullie pijn of verdriet, kijk dan naar boven want verdwijnen doe hij niet. Hij fonkel jullie s' avonds tegemoet en geef jullie voor het slapen gaan een lieve groet. nogmaals heel veel sterkte