Da's niets raars hoor . Heb ik dagelijks last van. De heerlijke bijkomstigheid van het 'voor het eerst moeder zijn'. Maar vertrouw op je instincten. Ik vind dat nog steeds moeilijk soms maar moet telkens toegeven dat mijn eigen gevoel en instincten toch elke keer weer 100% gelijk hebben!
Ik ben idd heel erg van het ritme omdat ik weet dat het zo belangrijk is. Ik vergeet soms dat zij het zelf kan/gaat aangeven. Ik wil het ook té goed doen. Vanmiddag was,het weer helemaal mis en juist s middags ging het altijd goed. Nu was de ochtend weer redelijk normaal. Er is ook gewoon weinig wat je kan doen. De box is leuk voor 15 min en ook op schoot was het op een gegeven moment ook niet meer goed. Dan blijft er weinig over... natuurlijk snap ik wel dat er zulke dagen zijn maar het lijkt hier wel alsof er altijd wel iets is waardoor het niet normaal gaat. Eerst krampjes, toen spruw, toen regeldagen en nu weer spruw... pffff....
heb hetzelfde gehad. en ik werd er echt knettergek van!!!! ze sliep amper overdag, moest haar constant bezighouden en bijhouden anders was het brullen. iedereen zei tegen me, gewoon bij je dragen in draagzak, ze heeft gewoon mamahonger etc. zelfs de HA maakte er van dat het gewoon een onrustige baby was. hij wilde tot 12 weken oud wachten, ik trok voor de eerste keer aan de bel rond 4 weken, tweede keer rond 6 a 7 weken en ik had echt het gevoel dat er iets was, niet alleen maar bij mama willen zijn, maar echt iets wat fout zat... no way dat wij wilden / konden wachten tot 12 weken. we zaten er echt doorheen. het bleek koemelkallergie en een wervel ontwricht door de zware bevalling, en met andere voeding en paar keer bezoek aan fysio was het opgelost. hier hebben we zelf dus achteraan moeten gaan en mijn instinct volgen. wat voor ons hielp alles duidelijk te krijgen qua slaap en eet 'ritme' of juist niet bestaand ritme, is opschrijven! ik zeg niet dat dit bij jou zo hoeft te zijn, maar volg gewoon je moedergevoel!!!!
Gaaf he moedergevoel !! En meestal (altijd)hebben wij t goed...! Zo heb ik.voeding voor hongerige babys gekocht. Ze sliep spontaan van 20.15 tm 01.15 !! En nu ook weer 5u !! Ze drinkt een stuk rustiger... niet meer elke 2u een beetje. Hopen dat deze trend zich doorzet ! Deze afgelopen 2 dgn waren een verademing !!