mag ik ff vloeken?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by cyntje78, Jul 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    #%&*&(&%#!*(_)^%#$@^&!!!!!! ZO dit is er uit! Jammer dat er geen smily's zijn waar stoom uit de oren komt :(:x

Mijn zwager en zijn vrouw zijn nu een maand of 2 gestopt met de pil, allemaal heel leuk en aardig.
    Eind mei vertelde mijn schoonzusje dat ze graag een kindje willen. Net getrouwd, beide 21 jaar ofzo, zij géén vaste baan... nouja... toe maar ik gun het ze wel. Ook vertelde ze dat haar "man" (klinkt niet bij zo'n kinderachtige botte vent) had gezegd "ohh leuk! Kunnen we een wedstrijdje doen!" Ik ging door de grond ook al wist ik dat het als grapje bedoeld was... tis maar net wat je grappig vindt :x
    Ze weten potverdorie van mijn mk....!!!! Hoeveel verdriet het ons heeft gedaan, ook al was ik maar 6 weken zwanger!

Nu vandaag... bbq bij de schoonouders incl verjaardag. Hadden mijn schoonzusje en ik het er over. Wat zegt die botte boer.... " ha, leuk!!! kunnen we een wedstrijdje houden!" Nou, dames... ik kookte! Ik heb hem eens even goed gezegd dat je over zoiets geen grapjes maakt... dit zijn geen grapjes! (En stiekum wenste ik dat hij maar heel lang moest wachten, ja ik weet het dit is heel slecht van me)

Pffff dit lucht op... zo even van me af typen. Ik maak hem niet eens peetoom als hij dat graag zou willen. Nee... ik ben er klaar mee :x:(

Liefs Cyntje78

2. Ach meisje, kan begrijpen dat je het daar moeilijk mee hebt!
    Dat is wel heel erg stom, waarschijnlijk hebben ze daar ook geen moment over nagedacht! :(

Sterkte!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ohhh jawel... dat weet ik zeker! Mijn schoonzusje is een lieve meid. En toen hij het de eerste x tegen haar zei, zei ze ook dat ie daar geen grapjes over moest maken. Dus gewaarschuwd was hij al...
    Het is dat er 30 man visite zat maar anders had ik hem waarschijnlijk echt een uitbrander gegeven...

Liefs Cyntje78

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Geef je groot gelijk dat je tegen het tegen hem heb gezegd! Wat een botte lompe lul zeg! Grrr..

Wedstrijdje pfffff! Wat een klein kind zeg

5. Nouja! Dan is het wel heel erg!

Kun je er niet een keer met hen over praten? Of heb je daar juist helemaal geen zin in?

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas hebben we er vorige maand nog over gepraat. Ze waren bij ons op de koffie. We hebben het er over gehad dat het moeilijk is na een miskraam... je wilt zo graag weer maar het lukt tot nu toe nog niet echt. Over zijn "grapje" die hij toen tegen zijn vrouw heeft gezegd hebben we het niet gehad. Omdat ik wist dat ze hem daar al op had aangesproken. Ik dacht dat niet meer nodig was. Had ik toch maar weer eens verkeerd gedacht....

Nee, ik gun het ze echt. Maar ik ben bang dat áls het ze straks gelukt is, dat mijn reactie naar hem alleen maar sarcastisch zal zijn. Maar tot dit nivo wil ik me niet verlagen... Dus probeer ik me sterk te maken met de gedachte... onze tijd komt nog wel!

Liefs Cyntje78

7. JBM1985

JBM1985 Actief lid

Mar 17, 2009
    362
    0
    0
    :$ Nou die heeft echt geen verstand zeg! :x

Misschien kan je het hem een andere keer toch even zeggen.

Snap je toch niet he en tot 2 keer toe zeggen...

:x

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wat een enorme PIEP!!!! Ik kan ook niet tegen zulke mensen, alsof het zwanger worden zomaar even 'gedaan' is. Zeker als je zoveel verdriet hebt gehad van je MK en hij dat ook weet.. wat een botte zak zeg, ik had um ongeacht al die visite een enorme uitbrander gegeven! (wel netjes van je dat je dat niet gedaan hebt, verlaag je maar niet tot zijn niveau!)

Nou, ik hoop dat JULLIE EERST zijn en zij snel daarna (want tuurlijk gun je het iedereen.....) maar nogmaals, het is geen wedstrijdje, tis een WONDER!!

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wat een enorme botte boeren***!!!
    Ik zou hem gewoon een uitbrander hebben gegeven, staat hij mooi voor aap voor alle visite.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wat een domme actie zeg.. Netjes dat je je hebt ingehouden, denk dat het mij niet was gelukt..

Misschien toch een idee om het er nog eens over te hebben, als je weer wat gekalmeerd bent..

11. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    dat zijn echt mensen die niet weten hoe het leven in elkaar zit! veel mensen denken dat je op knopje drukt en zwanger bent, maar helaas!!!
    sterkte cynnie, het is goed dat je het er hier uitgooit!!!!

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik vind het goed van je dat je hem meteen hebt gezegd waar het op stond. Ik zou echt schijt gehad hebben aan die 30 man erbij. Beter juist, want dan kan iedereen horen wat voor een lompe lul het is en staat hij voor schut.

Ik kan het me trouwens heel goed voorstellen hoor. Trouwens ook wel (je schrijft het wel niet, maar misschien heb jij dat ook) als je zelf al langer bezig bent met proberen (en een mk hebt gehad) en iemand anders (waar je niet bijzonder op gesteld bent) beginnen ook met proberen, doen er heel luchtig over én zijn heel snel zwanger. Ik zou dat ook niet fijn vinden. Niet dat je ze het niet gunt, maar eigenlijk gun je het ze pas nádat jij zelf ook zwanger bent ;) Snappie? Helemaal als ze het dan ook nog onder je neus gaan wrijven.

Ik heb er zelf niet zoveel ervaring mee, want wij waren wel snel zwanger (en een mk, maar kort erop weer zwanger), maar ik merkte het wel aan de reactie van 2 personen in mijn omgeving.

13. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Grrrr wat onwijs onvolwassen en bot. En dat gaat aan kinderen beginnen, ik hoop dat ze zelf eerst nog wat groeien? Sorry hoor. Ik zou ook heel woest geworden zijn. Dat je je in hebt kunnen houden, pfff.

Dikke knuf. Hoop dat het snel raak is meid. En laat je niet op de kop zitten, het IS geen wedstrijd. Jullie doen het omdat jullie een gezinnetje willen en daar hebben zij geen reet mee te maken. Ik zou het hele onderwerp negeren als zij er bij zijn. Ook geen interesse in hun tonen. Laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken.

Share This Page