Kinderwens

Discussion in 'Zwanger worden' started by lauraisa, Dec 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lauraisa

lauraisa Lid

Dec 12, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ben 30 en probeer nu al bijna 2 jaar lang zwanger te worden. Nu ben ik gister voor de tweede keer bij een genaeycoloog geweest en na een aantal testen te hebben gedaan zoals bloedprikken inwendige echo's en sperma afgeven van mijn man was het nieuws dat mijn man geen zaadcellen heeft. Ze zijn niet intact, ze konden ze niet vinden.

Nu moet hij eind januari weer zijn zaad laten testen en ben ik heel bang dat er weer niks wordt gevonden en mijn kinderwens in duigen valt. Sinds ik een klein meisje was wil ik heel graag een kind. Mijn kinder wens is erg aanwezig.

Kan iemand mij vertellen of ik mij hele erge zorgen moet maken en of er de volgende keer wel levende zaadcellen kunnen worden gevonden? Bij de vorige test was mijn man wel verkouden en deden al zijn spieren pijn. Kan dat er mee te maken hebben? Hoor graag van jullie of iemand anders zo iets heeft meegemaakt en in hoevere ik mij hele erge zorgen erover moet maken.

Zelf heb ik een onregelmatige mensturatie en weet ik nooit precies wanneer mijn ovulatie plaats vindt. Wanneer kan die volgens jullie plaats vinden? Ze konden bij mijn vorige bloed en inwendige echo test geen eisprong bij mij vinden. Dat maakt mij ook grote zorgen.

LI

2. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja het kan alle kanten op. Maar als er tijdens verkoudheid helemaal niks is gevonden zal er sowieso wel heel weinig zijn. Anders was er weinig gevonden. En niet helemaal niets.
    Maar mss heeft hij er in gezonde toestand wel heel weinig en kunnen ze toch wat beweeglijks vinden. Hoop het voor je. Zal geen makkelijk proces worden.
    Maar misschien zijn hier andere meiden die hetzelfde hebben meegemaakt, waarbij wel positieve geluiden zijn.
    Wens je heel veel geluk en succes meid. Duim dat er straks toch wat gevonden word.
    Dikke knuf.

3. dphoek

dphoek Niet meer actief

Meis, ik zou je graag alle hoop geven. Maar als ik realistisch blijf kan ik dat niet:( De zaadcellen doen er gemiddeld zo'n 75 dagen over om te groeien en te rijpen, dus die verkoudheid heeft geen invloed gehad op de zaadcellen van dat moment. Dat betekent niet dat er de volgende keer geen levende cellen zijn, maar als die er zijn, dan zal het niet veel zijn.
    Ook kun je nooit echt voorspellen wanneer een eisprong komt als je onregelmatig bent. Maar er zijn wel bepaalde hormoonpreparaten die je daarbij kunnen helpen, dus probeer je daar geen zorgen over te maken!

Ik hoop echt, echt voor je dat het een slechte momentopname bij je partner was, maar ik wil je meegeven dat het misschien verstandig is om je voor te bereiden en na te gaan denken over een worse case scenario.

Hou je ons op de hoogte?

Liefs Patricia

4. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Heb even na zitten denken hoe ik dit moest zeggen, gelukkig was dphoek me voor. Ik denk dat dphoek gelijk heeft. Bereid je voor op het ergste, misschien dat het dan meevalt.

Sterkte.

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jeetje meis wat een vervelend nieuws hoop dat het in januari goed uit pakt voor juli .
    Dhoek daar sluit ik me verder bij aan.
    Mis heb je hier nog iets aan deze meiden hebben veel ervaring : Geen enkele zaadcel gevonden deel 5! ‎

6. Sonja839

Sonja839 Actief lid

Oct 30, 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wil je toch graag van mijn kant heel veel sterkte wensen! Ik begrijp dat je hier erg mee zit!

Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt!!

Share This Page