Hoi, hoi, Ik wil graag weten of ik Tara door mag laten slapen 's avonds. Dit is haar voedingsschema (6/7 x 120cc): 1: 07:00 uur 2: 10:00 uur 3: 13:00 uur 4: 16:00 uur 5: 19:00 uur 6: 23:00 uur 7: 03:00 uur (af en toe) Voor de fles van 23:00 uur moeten we haar echt wakker maken. Ze ligt in zo'n diepe slaap dat ze erg moeilijk wakker wordt. Als we haar laten slapen komt ze waarschijnlijk wel 's nachts rond 03:00 uur, maar dat doet ze ook regelmatig als we haar wel een fles geven om 23:00 uur. Dus zegt mijn gevoel dat ik haar beter kan laten slapen en gewoon afwachten of ze 's nachts komt of niet. Maar mag dit? Gezien haar leeftijd en gewicht. Ik hoor het graag.
Volgens mij mag er op die leeftijd zeker 8 uur tussen de voedingen zitten. Dus ja gewoon proberen (het zou alleen lekkerder zijn wanneer je die fles van 3 uur kon laten vallen)
Ja, dat zou inderdaad fijner zijn, maar helaas... Tara slaapt 's avond meer door dan 's nachts. Als ze 's avonds van 19:30 uur doorslaapt tot 03:00 uur 's nachts, is dat best een lange ruk. Wie weet kunnen we dat dan langzaamaan verder doorschuiven naar de ochtend. Bedankt voor je reactie.
Ik heb ook eerst de voeding van 23.00 uur laten vallen toen Milan ongeveer net zo oud was als Tara. Als ik hem wakker maakte voor die voeding kwam hij steevast om 3 uur weer, dus daar schoot ik niks mee op.. Dus hij kreeg dan rond half 8 zijn laatste voeding en dan pas om 3 uur 's nachts weer en de volgende dan weer om 8 uur 's ochtends. Op een gegeven moment begon hij zelf ook die voeding van 3 uur 's nachts over te slaan en kwam gewoon netjes rond half 8..
Loetje, Wanneer liet Milan de fles van 03:00 uur 's nachts staan? Is dat van de ene op de andere nacht gekomen? Ik kan me nu echt niet voorstellen dat Tara de hele nacht door zal slapen Liefs