Hè meisje.... Wat goed van je dat je hulp gaat zoeken... Ik kan je niet helpen, maar ik kan wel het volgende zeggen... Mama's van Jelle's zijn helemaal geweldig! Hele dikke knuffel en sterkte....
Wat goed dat je iemand gaat zoeken om mee te praten! Ik hoop dat het je helpt, heel veel sterkte! dikke knuffel!
hallo cristy Je moet echt met iemand gaan praten ik ben zelf begin dit jaar 4 maanden overspannen thuis geweest en vond gelukkig via mijn huisarts iemand van maatschappelijk werk om mee te praten. Die weten je zo aan het denken te zetten en je weer uit dat gat te halen. Probeer de boel weer op een rijtje te krijgen niet alleen voor jezelf maar juist voor die kleine. Heel veel sterkte Dikke knuf saskia
heej meis je bent echt geen slechte mama hoor... miss heb je nu een dipje wat vooral opgewekt word door zo'n attente opmerkingen hier kunnen ze er ook wat van wetende dat je er niet naar moet luisteren en dat je t goed doet twijfel je toch na de zoveelste opmerking! niet doen! goed van je dat je hulp gaat zoeken! zou beginnen bij je huisarts en die zal je denk ik naar maatschappelijk werk of ggz doorsturen...kun je lekker spuien en leren om gaan met zo'n reacties! heel veel succes en vooral sterk blijven! knuf
Hoi, erg vervelend als er dat soort rare en nare opmerkingen worden gemaakt.... met betrekking tot je hondje.... Ik begrijp hieruit dat het om een pupje gaat ? Klinkt misschien heel erg raar, maar je kunt het beste je pupje in de eerste periode juist even bij je houden en langzamerhand gaan wennen aan zijn/haar zelfstandigheid. Denkt je eens in.,... ineens bij je moeder en je broertjes en zusjes te worden weggehaald en vervolgens snachts moederziel alleen in een bench of donkere kamer te worden achter gelaten. Tips: * verhuis puppedup tijdelijk met bench en al naar je slaapkamer of naar de overloop... beetje bij beetje zet je de bench verder weg, op deze manier heeft je pupje het vertrouwen dat je in de buurt bent.... en wordt het steeds zekerder van jezelf. * neem een oud t-shirt oid, draag dit zelf een hele dag en leg het vervolgens bij je pup in zn bench. hiermee heeft het een bekende geur bij zich. * leg een warme kruik in zn bench en zet evt een tikkende wekker in zn buurt, dit is een goede oplossing wanneer je de pup niet in je kamer/overloop wilt of kunt hebben. Ik moet je wel zeggen dat ik zelf wat langer zou hebben gewacht met het nemen van een pup. Je moet nl twee "kleine babies" opvoeden om het maar zo te zeggen, maar daar heb je nu niks aan